• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Po przerwie ☁️

Niedziela, 29 maja 2022 · dodano: 29.05.2022 | Komentarze 2

Po przerwie ośmiodniowej bez roweru  przez dwie deszczowe soboty i sześć dni pracy w godzinach uniemożliwiający wyskoczyć na rundkę a dzisiejszy dzień  według wczorajszych prognoz pogody był zagrożony opadami deszczu ale na szczęście się nie sprawdziły.Chciałem zaliczyć chodź pięćdziesiątkę więc na początek dojechałem do DDR-ki przy spokojnej i nią przez Giżynek dojechałem do Golczewa i skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Widok z kładki nad S10 w okolicy Golczewa
Widok z kładki nad S10 w okolicy Golczewa © strus
Na szczęście nie ubrałem się na krótko bo dziś był dość zimny wiatr chodź dość słaby ale na drogach  był mały ruch rowerzystów poza grupą z którą się mijałem w Kobylance do której dojechałem z Zieleniewa przez Morzyczyn i po zaliczeniu Bielkowa zjeżdżam ze ścieżki rowerowej i jadę DW 120 do Kołbacza aby tam wjechać na kolejną DDR-kę która zaprowadziła mnie na prawobrzeże Szczecina.
Kolorowe azalie w Kobylance
Kolorowe azalie w Kobylance © strus

W Śmierdnicy wjeżdżam na DW 119 która doprowadziła mnie do DK 10 w Płoni gdzie odbijam na dzielnicę Szczecina o nazwie Sławociesze która dojeżdżam do Zdunowa a następnie robię kółeczko po Wielgowie aby przez Zdunowo dojechać do Niedźwiedzia.
Kierunek Sławociesze
Kierunek Sławociesze © strus
W Niedźwiedziu zrobiło się nagle ciemno i myślałem że na sucho nie wrócę ale  tylko postraszyło i delikatnie w Reptowie pomżyło gdzie szykowano się do wyścigów rowerowych a ja nową drogą wzdłuż stacji PKP pojechałem do Cisewa gdzie zaliczyłem jeszcze "szufladę" do Wielichówka i skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Miedwiecko.
Ostrzeżenia w gminie Kobylanka
Ostrzeżenia w gminie Kobylanka © strus
DDR-ką z Zieleniewa docieram do Grzędzic przez Lipnik tam muszę pieszo pokonać zamknięty przejazd kolejowy i najkrótszą drogą jadę do Żarowa gdzie znowu zastały mnie ciemne chmury ale zostało nieco ponad 5 km do domu i udało się zaliczyć osiem dyszek na sucho .Mam nadzieje że jutrzejsze prognozy też się nie sprawdzą i zaliczę pięćdziesiątkę po pracy.
Zamknięty przejazd kolejowy w Grzędzicach
Zamknięty przejazd kolejowy w Grzędzicach © strus
Ciemne chmury w Żarowie
Ciemne chmury w Żarowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedżwiedż,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,