Pierwsze krokusy

Piątek, 11 lutego 2022 · dodano: 12.02.2022 | Komentarze 0

Dzień wolny miał być poświęcony na rower ale zadzwonił kolega że ma problem z komputerem więc najpierw postawiłem system plus potrzebne programy a później zostało czasu ledwie na pięćdziesiątkę którą rozpocząłem od ścieżki rowerowej do Żarowa i po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam na DDR-kę za stacją PKP i przez Lipnik dojeżdżam do Zieleniewa gdzie nagle zrobiło się ciemno a tak fajnie świeciło słoneczko gdy wyjeżdżałem.
Ciemne chmury w Zieleniewie
Ciemne chmury w Zieleniewie © strus
W Zieleniewie odbijam na Miedwiecko i dojazdem pożarowym docieram do Cisewa a następnie po zaliczeniu "szuflady" do Wielichówka jadę do końca Niedźwiedzia przez Reptowo a po drodze dostrzega pierwsze krokusy które w tym roku tak jak przebiśniegi w Cisewie zakwitły szybciej niż 2021 roku.

Niedźwiedź - Pierwsze krokusy w 2022 roku
Niedźwiedź - Pierwsze krokusy w 2022 roku © strus

Dojeżdżam do szosy na Zdunowo gdzie zawracam i tą samą drogą wracam do Reptowa a następnie kieruję się do ścieżki rowerowej w Kobylance która jadę przez Morzyczyn i Zieleniewo
prosto do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,