Piątek, 17 grudnia 2021 · dodano: 17.12.2021 | Komentarze 2

Piątego grudnia gdy rano wstałem okazało się że miasto i okolice są zasypane dużą ilością śniegu aż mi się odechciało jazdy i postanowiłem  że w tym roku nie będę jeździł po nawierzchniach "stresujących". Obserwowałem okolice i jak żadnego roku DDR-ki zostały olane i nikt ich nie odśnieżał poza dwoma małymi odcinkami a mianowicie z Oś.Pyrzyckiego było można dojechać przez Kluczewo do Golczewo i z Lipnika do Zieleniewa.Wczoraj jeszcze było dużo wody na drogach ale popołudniowe słoneczko i nocny wiaterek oczyścił drogi więc dziś po pracy wyruszyłem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim i przez Kluczewo po obrzeżach strefy przemysłowej dojechałem do Golczewa i na rondzie zjechałem w kierunku Skalina i po zaliczeniu Wierzchlądu i Kunowa dojechałem do DDR-ki w Zieleniewie .
TREK Emonda ALR 4 z nowym oświetleniem do jazdu dziennej
TREK Emonda ALR 4 z nowym oświetleniem do jazdy dziennej © strus
DDR-ką wzdłuż jeziora przez Morzyczyn dojechałem do Kobylanki aby zaliczyć kolejny odcinek ścieżki rowerowej do Motańca  a po zaliczeniu wiaduktu  nad S10   przez Kałegę docieram do Niedźwiedzia  i pora zawracać bo pięćdziesiątka będzie zaliczona.Przez Reptowo dojechałem do Cisewa a następnie pożarów-ką i przez Miedwiecko wracam na DDR-kę w Zieleniewie i kieruje się do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,