Kołobrzeg,rower i pieszo.

Sobota, 4 września 2021 · dodano: 06.09.2021 | Komentarze 1

W czwartek trzeciego września o dziewiątej rano zameldowaliśmy się w Kołobrzegu po raz pierwszy razem z Iwonką i w planach było piesze wycieczki a w sobotę rower z wypożyczalni i jazda ścieżką rowerową Eurovelo R-10,R-13 na wschód od Kołobrzegu.W piątek od południa słonecznie do końca dnia i zaliczone prawie 19 kilometrów a w sobotę niezapowiadane opady deszczu do południa pokrzyżowały plany na dalszą trasę ale wypożyczyliśmy Kross-y Hexagon i wyruszyliśmy na szlak wzdłuż morz Bałtyckiego.
Latarnia Morska Kołobrzeg
Latarnia Morska Kołobrzeg © strus
KROSS HEXAGON 5.0 i 2.0 z wypożyczalni
KROSS HEXAGON 5.0 i 2.0 z wypożyczalni © strus
Mimo kiepskiej pogody bardzo duży tłok na DDR-ce w większości turyści chodź my też ubrany jak turyści w krótkie jeansy i bluza a małżonka dresy dojechaliśmy tylko do końca Ustronia Morskiego bo Iwonka zmarzła więc zatrzymaliśmy się aby zaliczyć obiad i kawę a następnie postanowiłem że wracamy aby małżonka [ZMARZLAK] nie ucierpiała na zdrowiu.
Ustronie Morskie
Ustronie Morskie © strus

Na chwilę w jechaliśmy w miasteczko i przez rynek wróciliśmy na ścieżkę rowerową a po drodze do Kołobrzegu zatrzymywaliśmy się kilka razy na zdjęcia a na drodze nadal full rowerzystów którzy w wielu przypadkach nie potrafią się zachować na drodze jadąc całą szerokością więc strach było jechać szybko.
USTRONIE MORSKIE (niem.Heinkenhagen) Molo Busola
USTRONIE MORSKIE (niem.Heinkenhagen) Molo Busola © strus
Sianożęty - Koń
Sianożęty - Koń © strus
Kołobrzeg - licznik rowerowy
Kołobrzeg - licznik rowerowy © strus
Po krótkiej wycieczce wróciliśmy do "noclegowni" aby małżonka się przebrała i wyruszyliśmy aby połykać kolejne kilometry na pieszo a wyszło ich w sobotę a wyszło ich 17-naście a w niedziele jak to w niedzielę długi sen i przed wyjazdem dodaliśmy jeszcze 11 km czyli w sumie weekend to 47,17kmieszo i 24,39 km rowerem.
Mewa Marian jadący rowerem po desce na wodzie
Mewa Marian jadący rowerem po desce na wodzie © strus

Kołobrzeg,Luboszyce,Lubostronie,Sianożęty,Ustronie Morskie,powrót tą samą trasą.