• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy nie udana,plus z Iwonką.

Środa, 11 sierpnia 2021 · dodano: 11.08.2021 | Komentarze 0

Wczoraj przeszkodziła burza aby po pracy zaliczyć rundkę i dziś też chodź gdy sprawdzałem prognozy pogody o jedenastej żadna nie przewidywała do szesnastej opadów a jednak było inaczej chodź gdy wyjeżdżałem pogoda dopisywała a po drodze jadąc do Witkowa Drugiego spotkałem kolegę Tomasza który wracał po swojej rundce a ja dalej pojechałem do Kluczewa gdzie z oś.Lotnisko pojechałem do strefy przemysłowej którą dojechałem do Golczewa i odbiłem na Skalin.
Metalowa w Kluczewie
Metalowa w Kluczewie © strus
Ze Skalina jak zawsze przez Wierzchląd i Kunowo kieruje się do Zieleniewa i gdy opuszczam Kunowo na niebie pojawiło się dużo ciemnych chmur ale nadal jadę w kierunku Cisewa i gdy dojechałem do Miedwiecka postanowiłem nie ryzykować i zawróciłem aby skierować się do Lipnika a tam zdecydowałem że jednak wrócę do domu a gdy byłem 500 m przez domem zaczął padać deszcz ale intensywnie dopiero gdy już wszedłem do mieszkania a później jeszcze z małżonką na cmentarz wiejski do Grzędzic przez Żarowo i powrót tą samą drogą.
Nadciągające deszcze
Nadciągające deszcze © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Żarowo,Stargard.