• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Po "setkę "

Piątek, 16 lipca 2021 · dodano: 16.07.2021 | Komentarze 2

Po dwu dniowej rozłące z rowerem chodź wczoraj to przez małżonkę a wieczorem lało od Lipnika do Kobylanki więc nie pojechałem a dziś postanowiłem poszukać stu kilometrów zaczynając od nowego odcinka DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a kończąc na Golczewie gdzie wjechałem na drogę aby dojechać do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo bez strefy przemysłowej w Kluczewie chodź przejeżdżałem DDR-ką wzdłuż Bridgestona
Bridgestone w Kluczewie
Bridgestone w Kluczewie © strus
W Zieleniewie obrałem kurs na Kołbacz jadąc przez Kobylankę a tam wjeżdżam na DDR-kę do Śmierdnicy którą docieram do DW19 po której ciężko się jedzie szosą bo została sfrezowana a nowego asfaltu na razie nie widać więc do kolejnej DDR-ki jadę wydłużona drogą przez Stepową i Ceramiczną.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Po zaliczeniu fragmentu na odcinku brukowym pora na kilometrowy część po szutrze której nie lubię aby ponownie wjechać na asfaltową DDR-kę którą jadę do Kijewaka a następnie do ronda Reagana gdzie kieruję się na Dąbie zaliczając po raz pierwszy nowy odcinek ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Łubinowej do Struga gdzie przejeżdżam nad DK 10 i jadę do mariny Dąbie.
Odcinek szutrowy DDR-ki i uszkodzone miejsce na odpoczynek przez wandali
Odcinek szutrowy DDR-ki i uszkodzone miejsce na odpoczynek przez wandali © strus

Marina Dąbie
Marina Dąbie © strus

Po krótkiej wizycie nad wodą kieruje się do węzła Dąbie gdzie przejeżdżam nad A6 i jadę do Zdunowa przez Wielgowa ale zanim dotrę do Niedźwiedzia wydłużam sobie drogę o Sławociesze i Płonie i gdy spojrzałem na licznik wiedziałem że będzie brakować kilometrów więc po zaliczeniu Motańca jadę przez Reptowo do Cisewa w którym robię"szufladę" do Wielichówka a następnie wracam na  DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecko którą jadę do Grzędzic aby na koniec zaliczyć przed Stargardem Żarowo.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,
Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Sławociesze,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,