Poniedziałek, 12 lipca 2021 · dodano: 12.07.2021 | Komentarze 1

Wczoraj wieczorem doprowadziłem Trek-a do użytku a rano zapowiadane deszcze po godzinie czternastej nie sprawdziły się bo gdy kończyłem pracę wszystko się zmieniło i był czas aby po pracy zaliczyć pięćdziesiątkę.Zanim wyruszyłem na szlak podjechałem do sklepu aby kupić zapas bo w domu już nic nie miałem i po zaliczeniu oś.Pyrzyckiego skierowałem się przez Witkowo Drugie do ścieżki rowerowej przy cukrowni w Kluczewie a nią najpierw do Golczewa a później do końca ulicy Metalowej gdzie zawróciłem i z powrotem wróciłem do Golczewa aby tam zjechać z DDR-ki i przez Skalin i Kunowo zawitałem w Zieleniewie.
Zabłąkany jeżyk w mieście
Zabłąkany jeżyk w mieście © strus
Droga do Skalina z Golczewa
Droga do Skalina z Golczewa © strus
W Zieleniewie zrobiłem "szufladę" do Cisewa przez Miedwiecko i DP 36 a gdy wróciłem do Zieleniewa na ścieżkę rowerową pojechałem nią do Grzędzic a na koniec DDR-ka z Żarowa do Stargardu.Udało się przejechać na sucho bo opady przeszły po wschodniej stronie Stargardu na północ chodź deszcz przydał by się.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,
Miedwiecko,DP36,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzedzice,Żarowo,Stargard.