Poniedziałek, 31 maja 2021 · dodano: 31.05.2021 | Komentarze 1

Zanim wróciłem do domu z pracy po drodze odebrałem paczkę z nową koszulką oczywiście firmy Quest z Jeleniej Góry  i postanowiłem ja dziś przetestować na standardowej pięćdziesiątce po pracy którą zaliczyłem po gminie Kobylanka zahaczając o Szczecin Zdunowo a rozpocząłem od DDR-ki przy Szczecińskiej którą dojechałem do Motańca przez Lipnik i Kobylankę a następnie przez Niedźwiedź  do Zdunowa.
Filoetowo wzdłuz DDR-ki przed Kobylanką
Fioletowo wzdłuż DDR-ki przed Kobylanką © strus
Rhododendrony w Motańcu
Rhododendrony w Motańcu © strus

Na skraju Wielgowa zawracam i tą samą droga wracam do Niedźwiedzia i przez Reptowo wracam na ścieżkę rowerową do Kobylanki która jak wczoraj dojeżdżam do Grzędzic aby na koniec skorzystać z usług DDR-ki w Żarowie wrócić do domu.
Nowa koszulka Quest Galibier
Nowa koszulka Quest Galibier © strus
Za
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,
Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.