W końcu "na krótko "

Środa, 31 marca 2021 · dodano: 31.03.2021 | Komentarze 2

Jak pisałem w niedziele tak zrobiłem prognoza się sprawdziła więc wziąłem sobie jeden dzień urlopu aby w końcu pojeździć bez kurtki ,długich spodni itd. Zanim wyruszyłem z małżonką zrobiliśmy zakupy na święta i trochę za późno wyjechałem i przed wyjazdem dowiedziałem się: "żebyś nie przepadł bo ja też mam dziś wolne i nie mam zamiaru sama go spędzać po objedzie" Tak jak w niedzielę rozpocząłem jazdę od DDR-ki przy Szczecińskiej i ta samą trasą dojechałem do Śmierdnicy czyli przez Kobylankę i Kołbacz chodź w Kołbaczu ruszyłem w stronę Starego Czarnowa to szybko zawróciłem.
Nie ma jak lekkie ciuchy na rowerze.
Nie ma jak lekkie ciuchy na rowerze. © strus

Po krótkiej wizycie na DW19 zjechałem na boczne uliczki i wydłużoną drogą dojechałem do Płoni aby po przejechaniu pod DK 10 skierować się znowu wydłużoną drogą do Zdunowa przez Sławociesze a tam obrać kierunek na Niedźwiedź.
Kierunek Sławociesze
Kierunek Sławociesze © strus
Budowa stacji PKP Szczecin Zdunowo
Budowa stacji PKP Szczecin Zdunowo © strus
Gdy dojechałem do Niedźwiedzia skierowałem się na standardową drogę powrotną do Zieleniewa przez Reptowo i Cisewo a następnie po dojechaniu do Lipnika odbijam na Żarowo przez Grzędzice i już prosto do domu a po objedzie spacerek.

Stargard,Lipnik,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : W końcu "na krótko "