Zakończenie miesiąca.

Niedziela, 28 lutego 2021 · dodano: 28.02.2021 | Komentarze 4

Na zakończenie miesiąca pogoda zrobiła się ponownie zimowe chodź na szczęście bez śniegu ale trzeba było przeprosić zimowe ciuchy bo temperatura spadła z 18-stu stopni do czterech gdy wyruszałem  na szlak po nie przespanej nocy bo mieliśmy gościa i gadaliśmy do trzeciej w nocy.Przez oś.Pyrzyckie i Witkowo Drugie zawitałem na DDR-ce przy cukrowni w Kluczewie a następnie wracam do Stargardu zaliczając na początku osiedle Lotnisko i strefę przemysłową w najkrótszym wydaniu i po Golczewie i Giżynku kieruje się do DDR-ki przy Szczecińskiej na po drodze mimo chłodu mijam kilkunastu rowerzystów.
Nad S10 w okolicy Golczewa
Nad S10 w okolicy Golczewa © strus
Jadąc DDR-ką do Motańca mijałem duże ilości bikerów wracających po swoich rundkach do Stargardu a w większości byli to członkowie STC a ja po zaliczeniu Kałęgi w której po śniegu już prawie nie ma śladu kieruję się do Reptowa przez Niedźwiedź a po drodze robię fotkę rannika zimowego który dopiero się pojawił a w zeszłym roku był widoczny w tym miejscu już w styczniu.
Motanic - Rannik zimowy
Motanic - Rannik zimowy © strus
Z Reptowa dojechałem do lapidarium w Cisewie gdzie zawróciłem i skierowałem się dojazdem pożarowym 36 do Miedwiecka  na koniec przejechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i wróciłem do domu na "oparach" kasety która jest już zużyta na maksa chodź od czwartku mam już kupioną nową wraz z łańcuchem ale dopiero jutro wymienię przed praca bez pośpiechu bo cały tydzień zanosi się bez roweru przez drugą zmianę.
Nowa droga z Retowa do Cisewa
Nowa droga z Retowa do Cisewa © strus
Śnieżyczka przebiśnieg przy DP 36 w Cisewie
Śnieżyczka przebiśnieg przy DP 36 w Cisewie © strus

Miedwiecko - nówka tory nieśmigane
Miedwiecko - nówka tory nieśmigane © strus

Stargard,Witkowo,Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Zakończenie miesiąca

| 17:48 piątek, 5 marca 2021 | linkuj Sporo przebiśniegów.
| 18:12 wtorek, 2 marca 2021 | linkuj Dzisiaj u Ciebie dominują fotki drogowe i kolejowe, ale i ładne wczesnowiosenne kwiatki się znalazły. Dystans niczego sobie.
| 15:04 poniedziałek, 1 marca 2021 | linkuj Pogode mieliśmy w niedzielę identyczną. Ja jednak spasowałem i tylko się przewietrzyłem. Ładne kwiatuszki..
Też niedawno wymieniłem kasetę (oczywiście z łańcuchem),ale moja nie była tak zajechana jak Twoja :)
| 17:47 niedziela, 28 lutego 2021 | linkuj Rannik zimowy i przebiśniegi - powiało wiosną w Twoim wpisie chociaż dziś faktycznie było chłodno. Zazdroszczę Tobie, że tak dobrze radzisz sobie z wymianą rowerowych części, bo u mnie kończy się to wizytą w warsztacie, z reguły kosztowną. Świetny dystans.