Przemocze

Niedziela, 29 listopada 2020 · dodano: 29.11.2020 | Komentarze 4

Przemoczy czy nie przemoczy to było pytanie gdy wyruszyłem do Przemocza bo prognozy pogody były złe i wiedziałem od razu że nie zaliczę większego dystansu niż pięćdziesiąt kilometrów aby nie załapać się na opady a zanim dotarłem do ścieżki rowerowej do Żarowa zaliczyłem pięciokilometrową rundkę po mieście gdzie drogi były mokre jakby niedawno padało.
DDR-ka do Żarowa
DDR-ka do Żarowa © strus
Z Żarowa do Przemocza pojechałem najkrótszą drogą przez Smogolice i Sowno a w miejscu gdzie DW 141 odbija w kierunku Maszewa zawróciłem i przez Przemocze przejechałem drogą równoległą do głównej i kiepską nawierzchnią a wcześniej w Sownie przystałem na chwilę przy konikach.
Konie w Sownie
Konie w Sownie © strus

W drodze powrotnej  do Żarowa postanowiłem wracać wydłużoną drogą przez Poczernin i Lubowo aby zaliczyć minimalny dystans pięćdziesięciu kilometrów bo pojawiły się pierwsze krople deszczu które za Poczerninem zmieniły się w ciągła mżawkę więc z Żarową pojechałem już prosto do domu.

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.