Środa, 12 sierpnia 2020 · dodano: 12.08.2020 | Komentarze 1

Nadal gorącą ale trzeba kręcić jak ma się trochę wolnego czasu po pracy ,wyruszyłem na standardową pięćdziesiątkę na standardowym szlaku do Zdunowa zaczynając od ścieżki rowerowej w kierunku Żarowa a następnie po przejechaniu przez Grzędzicę za stacją kolejową wjeżdżam na DDR-kę którą jadę do Motańca a później do nowej drogi w kierunku Szczecina.

Remont stacji PKP Szczecin Zdunowo
Remont stacji PKP Szczecin Zdunowo © strus
Impuls w Zdunowie
Impuls w Zdunowie © strus
Jakoś dziś wyjątkowo zawróciłem za torami w Wielgowie i wróciłem tą samą trasą do Niedźwiedzia i udałem się przez Reptowo do Cisewa aby tam wjechać na utwardzony dojazd pożarowy 36 którym wyjechałem w Miedwiecku po krótkim postoju przed przejazdem kolejowym bo musiałem ustąpić SU4210 ruszyłem na ostatni odcinek DDR-ki do Stargardu.
SU4210 w Miedwiecku
SU4210 w Miedwiecku © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard