Prawobrzeże

Niedziela, 31 maja 2020 · dodano: 31.05.2020 | Komentarze 2

Niespodziewany zagraniczny gość i posiedzieliśmy do trzeciej w nocy a po ósmej już na nogach aż ciężko mi się było zebrać na rower ale w końcu grubo po jedenastej  jadę przez Giżynek do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej  a nią do Bielkowa .Na DDR-ce duża ilość rowerzystów, dopiero w Bielkowie zrobiło się luźno gdy wjechałem na DW 120 którą dojechałem do ścieżki rowerowej w Kołbaczu i skierowałem się do dzielnic prawobrzeża Szczecina .
Kołbacz - nieczynna fontanna
Kołbacz - nieczynna fontanna © strus
Śmierdnica - wiaty rowerowe na przy pętli autobusowej
Śmierdnica - wiaty rowerowe na przy pętli autobusowej © strus
Tak jak dwa tygodnie temu postanowiłem zaliczyć po raz drugi odcinek nowej ścieżki rowerowej łączącej Płonie z Kijewem na której znowu były tłumy rowerzystów oraz spacerowiczów ciekawe czy taki ruch jest również w tygodniu,będę musiał to sprawdzić prawdopodobnie w czwartek bo ma dzień wolny od pracy.Nowy odcinek jest już skończony i połączony z DDR-ką na Dąbskiej w kierunku ronda Reagana.
DDR-ka na Trzcinowej
DDR-ka na Trzcinowej © strus
Przejazd pod A6
Przejazd pod A6 © strus
DDR-ka na Dąbskiej
DDR-ka na Dąbskiej © strus
Z Kijewka przez Kijewo ruszyłem na Dąbie i po odstaniu na dwóch szlabanach PKP skierowałem się do węzła Dąbie a następnie przez Wielgowo do Zdunowa gdzie wjechałem na nową drogę do Niedźwiedzia o dziwo całe trzy kilometry przejechałem nie spotykając nikogo.
Przejazd kolejowy w Dąbiu
Przejazd kolejowy w Dąbiu © strus

Żeby nie jechać zatłoczoną ścieżką rowerową z Kobylanki do Stargardu z Niedźwiedzia po zaliczeniu Reptowa pojechałem do Cisewa aby tam zaliczyć dojazd pożarowy 36 na którym minąłem ponad dwudziestu rowerzystów a to nie całe dwa kilometry jazdy przez las.Zauważyłem że ten odcinek cieszy się dużym powodzeniem przynajmniej w dni wolne od pracy.Na koniec został mi dojazd do DDR-ki w Zieleniewie i powrót do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Kijewo,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.