50-tka przed pracą.

Środa, 27 maja 2020 · dodano: 27.05.2020 | Komentarze 3

Dawno tego nie robiłem ale  gdy rano wcześnie wstałem jak na mnie to  postanowiłem zaliczyć pięćdziesiątkę ale tym razem przed pracą robiąc standardową rundkę do gminy Kobylanka zaczynając od rundki pięciokilometrowej po mieście a następnie ścieżką rowerową do Żarowa kieruję się do Grzędzić aby kolejną DDR-ką dojechać do Motańca.

Przejeżdżam nad DK 10 i jadę do końca wioski Niedźwiedź gdzie zawracam aby wrócić przez Reptowo na DDR-kę w Kobylance i szybko do domu na śniadanie i wyszykować się do pracy na dwunastą.Wyjeżdżałem termometr wskazywał 10 stopni a gdy wróciłem było już15.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,

M A P K A : 50-tka przed pracą.

| 17:01 środa, 27 maja 2020 | linkuj Przed pracą dawno tego nie było :)
| 14:57 środa, 27 maja 2020 | linkuj Kiedyś zdarzało mi sie tłuc tylko poranne trasy, z biegiem czasu przerzuciłem się na porę poobiednią. Jakoś rano nie mogę się zebrać, poza tym lubię rano wypić kawkę.
| 09:34 środa, 27 maja 2020 | linkuj Taka poranna rundka w słońcu to zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień. Mnie musiał wystarczyć dłuższy spacer po lesie z psem.