DDR-ka Płonia - Dąbie

Niedziela, 17 maja 2020 · dodano: 17.05.2020 | Komentarze 4

Początkowo miało być Tour de Miedwie ale przypomniałem sobie że miałem sprawdzić budowaną ścieżkę rowerowa z Płoni do Dąbia w Szczecinie więc skierowałem się DDR-ką do DW 120 w Kobylance a następnie przez Bielkowo i Nieznań docieram do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która doprowadziła mnie do pierwszej dzielnicy Szczecina jakim jest Śmierdnica.

KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Kościół Rzymskokatolicki Pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa

DDR-ka z Kołbacza do Śmierdnicy
Już w Kołbaczu zmorzony ruch bikerów chodź pogoda nie była idealna bo wiał chłodny wiatr i temperatura nie była wysoka ale ludzie mają dość siedzenia w domu.Obieram kierunek na ulice Trzcinową gdzie jest jak na razie początek nowego odcinka ścieżki rowerowej a jadę do niej DW 119.Brakuje połączenia między DDR-kami na razie bo sporo rowerzystów jechała chodnikiem na ulicy Piasecznej a na Trzcinowej nietypowe rozwiązanie i źle mi się jechało prawą strona bo stały słupki i zaliczałem bruk a następnie odcinek szutrowy który mam nadzieje że zmieni nawierzchnię.

DDR-ka na Trzcinowej

Odcinek szutrowy
Na zdjęciach nie widać rowerzystów bo robione były specjalnie aby nikt mi nie zwrócić uwagi że ich fotografuje a na całym odcinku do Dąbskiej było ich bardzo dużo ,myślę że mijałem się z ponad stu bikerami tak jak by wszyscy chcieli przetestować drogę chodź jeszcze jest nie skończona i chyba w weekendy trzeba ja będzie omijać.

Początek z nawierzchnia asfaltową na wale kolejowym

Wyjazd na Dąbskiej
Wszyscy jechali w lewo do kolejnej ścieżki rowerowej a ja szosą do DDR-ki w Kijewie którą jadę do Dąbie na Pomorską gdzie się kończy a później już szosami w kierunku węzła Dąbie
gdzie dopiero w czwartek byłem ale dziś spokój na Goleniowskiej jak i wcześniej na Pomorskiej .Od ronda do mojego zjazdu na Tczewską żadne auto mnie nie wyprzedziło również mały ruch do samego Zdunowa a Wielgowie ulica Bałtycka już z nową nawierzchnia na całym odcinku.

Kijewo - DDR-ka

Na nowej drodze do Niedźwiedzia również duży ruch rowerzystów w większości jadących do Szczecina a ja przez Reptowo jadę do nowego odcinka DK 36 w Cisewie a następnie kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie którą jadę do Grzędzic a na koniec przejazd do ostatniej DDR-ki w Żarowie i powrót do domu i gdy już dojechałem zaczął padać deszcz.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Kijewo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,