Most cłowy - Dąbie.

Czwartek, 14 maja 2020 · dodano: 14.05.2020 | Komentarze 8

Rano deszcz więc odczekałem trochę aby drogi przeschły a później przez Giżynek dojechałem do ścieżki rowerowej prowadzącej do wjazdu na DK 10 w Motańcu.Po drodze robiąc zakupy w Kobylance i kieruję się do drogi krajowej którą jadę do Płoni pasem awaryjnym a ostatnie 500 m zanim skręciłem na Zdunowo musiałem uważnie wpatrywać się w drogę na której było bardzo dużo nowych głębokich dziur.W Wielgownie na odcinku do biedry w końcu nowy asfalt ale później musiałem jechać chodnikiem do Tczewskiej bo były prace na drodze dlatego wracając pojechałem przez Wiślaną.Chwila moment i byłem już przy węźle Dąbie przy którym wracając spotkałem Jerzego [prim8] ale tylko wymiana przywitań bo gdy się zatrzymałem i odwróciłem Jurek kontynuował jazdę.W końcu pamiętałem żeby zrobić zdjęcie nazwy rzeczki w Rogowniku, co autor miał na myśli nazywając ją tak.

DK 10 w okolicy Niedźwiedzia

Węzeł Dąbie

Dzięki miłej blondynce udało mi się wjechać na zatłoczoną Goleniowską i odbiłem w kierunku plaży w Dąbiu a przed nią wjechałem na ścieżkę rowerową która doprowadziła mnie wzdłuż ulicy Przestrzennej do rzeki Regalica nad którą jest most Cłowy a po drodze zaliczyłem jeszcze lotnisko w Dąbiu.

Fotki z lotniska a na ostatniej widać w oddali masz w Kołowie
Na moście bliskie spotkanie z czapla  [2m] ale gdy się zatrzymałem to tylko zdążyłem z kieszeni wyjąc smartfona i odleciała na brzeg ale mimo ze była daleko i tak udało mi się ją uwiecznić.

Regalica
Wracam DDR-ka wzdłuż Przestrzennej do rzeki Płoni a następnie inna ścieżką rowerową kieruje się do ulicy Pomorskiej i po zaliczeniu ronda ponownie na chwile wjeżdżam na Goleniowską
i kieruje się w drogę powrotną do Zdunowa w którym wjeżdżam na nową drogę do Niedźwiedzia a następnie postanowiłem pojechać wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo.po drodze przy szlabanie PKP w Reptowie spotykam kolegę Tomasza któremu zdrowie w końcu pozwala na jazdę i razem jedziemy do Lipnika gdzie ja odbijam na Żarowo przez Grzędzice i dopiero melduje się w Stargardzie.

Kościół Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Szczecinie Dąbiu

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DK10,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Most cłowy - Dąbie.

| 19:10 sobota, 16 maja 2020 | linkuj Konkret wycieczka. Dzięki za ciekawe zdjęcia.
| 19:20 piątek, 15 maja 2020 | linkuj Niezmiennie jesteś w sportowej formie a do tego z fantazją planujesz swoje kolejne wycieczki - nie sposób się nudzić obserwując Twoje wpisy.
| 19:17 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Niezły kawałek, jakie fajne fotki :)
| 18:41 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Kawał drogi dzisiaj przejechałeś. A z informacji o DDR-ce z Płoni użytkownika @prim8 to może ja też skorzystam?
| 18:24 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj To już mogłeś podjechać do nas na kawę ;-)
| 18:22 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj Dzięki za info ,przetestuje chyba w niedzielę.
prim8
| 17:30 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj I jeszcze jedno. Z Płoni do Szczecina jest już przejezdna nowa DDRka. Biegnie po trasie starej kolejki. Wjazd z Płoni od Trzcinowej, kilometr szutru i 4 km asfaltu aż do ul. Dąbskiej. Info w ramach rekompensaty za moją ślepotę :)
| 17:18 czwartek, 14 maja 2020 | linkuj No gdybym wiedział, że to Ty i że się zatrzymałeś. Następnym razem krzycz :) Mnie łatwiej rozpoznać :)