"Ciara" nadchodzi

Niedziela, 9 lutego 2020 · dodano: 09.02.2020 | Komentarze 4

Gdy ruszałem miałem ochotę na Dolice ale jeszcze z miasta nie wyjechałem jak poczułem mocny wiatr a że tamte tereny bez żadnych osłon odwiatru to postanowiłem odpuścić i po rundce pięciokilometrowej po mieście wjechałem na DDR-kę na Żarowo i tak jak wczoraj pokonałem ta sama trasę do Kobylanki w której odbiłem na Kołbacz zaliczając po drodze Bielkowo i Nieznań.Wzdłuż nowej ścieżki rowerowej z Kobylanki do Bielkowa "zniknęły" drzewa a pod Niezań trzeba było się ostro sprężyć.
Nowa DDR-ka do Bielkowa
Nowa DDR-ka do Bielkowa © strus

W Kołbaczu wjeżdżam na niedawno oddana do użytku ścieżkę rowerowa łączącą Stare Czarnowo z dzielnicą Szczecina o dziwnej nazwie Śmierdnica a następnie przez Płonie docieram do stacji PKP Szczecin Zdunowo gdzie zawracam i dojazdem pożarowym 45 wjeżdżam na drogę do Niedźwiedzia.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Przejazd pod DK 10 w Płoni
Przejazd pod DK 10 w Płoni © strus
Rozbudowa dworca PKP w Zdunowie
Rozbudowa dworca PKP w Zdunowie © strus
Pierwsze 31 km do Kołbacza to walka z wiatrem a później do Zdunowa z pomocą wiatru i tak aż do Reptowa do którego pojechałem tym razem wydłużona drogą przez Kałęgę i Motaniec.Dziś bardzo wietrznie a to przez nadchodzący huragan "Ciara" [CIARA] który dawa się ostro we znaki mi najbardziej przeszkadzał gdy wiało z boku i na ostatnich pięciu kilometrach z Żarowa do Stargardu gdzie widziałem starszych rowerzystów prowadzących rowery a do tego odcinka dojechałem po zaliczeniu Reptowa wjechałem na ścieżkę rowerową w Kobylance i ta samą droga wróciłem do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.