50-tka po pracy z rekordem.

Poniedziałek, 16 grudnia 2019 · dodano: 16.12.2019 | Komentarze 3

Dziś wyruszyłem po raz 168-my w tym roku to ilość przejechanych rund w 2018 roku a dziś musiałem zaliczyć 48 km aby wyrównać zeszłoroczny kilometraż a zarazem mój rekord życiowy.Pojechałem jak ostatnim razem gdy mnie dopadł deszcz dokładnie tą samą trasą do "barykady" w Niedźwiedziu na nowej drodze do Zdunowa gdzie zawróciłem i skierowałem się przez Reptowo do Cisewa.
Po rekordowe kilometry
Po rekordowe kilometry © strus
Nawrotka w Niedźwiedziu
Nawrotka w Niedźwiedziu © strus
Po zaliczeniu Reptowa i przejazdu kolejowego docieram do lapidarium i dziś nie jadę odpuszczam Wielichówko i po wykonaniu jednej rozmowy telefonicznej i zrobieniu fotek przy lapidarium zabieram się do kręcenia korbą aby wrócić do ścieżki rowerowej w Kobylance.

"Kamienna twarz" w Cisewie © strus
Bobrowa robota w Cisewie
Bobrowa robota w Cisewie © strus
Wystarczyło pojechać ścieżką rowerową prosto do Stargardu aby pięćdziesiątka po pracy była zaliczona jak i również kilometraż roczny przekroczony ale w Lipniku postanowiłem jeszcze odbić w kierunku DDR-ki w Żarowie jadąc do niej oczywiście przez Grzędzice a później prosto do domu.Dziwnym trafem dziś jak wcześniej pisałem 168 wyjazd dokładnie tyle samo co w 2018 roku i o 7 km więcej przejechane a jeszcze do końca roku jeszcze trochę czasu jest i zapowiadana rowerowa pogoda.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A :: 50-tka po pracy z rekordem.

| 16:41 środa, 18 grudnia 2019 | linkuj Niezmiennie tkwi w Tobie Darku duch sportowca, stąd też zawsze znajdziesz okazję do bicia rekordów w ramach rywalizacji z samym sobą. Takie osobiste porównania to zawsze wdzięczny materiał do sprawdzania postępów – oczywiście i ja serdecznie Ci gratuluję kolejnego rekordu. Mam nieomal pewność, że przy sprzyjającej pogodzie mocno ten rekord wyśrubujesz – życzę Ci tego.
| 14:17 wtorek, 17 grudnia 2019 | linkuj No to gratulacje! Super wynik! :)
| 15:42 poniedziałek, 16 grudnia 2019 | linkuj Gratulacje, Darek. Świetny wynik!