Środa, 11 grudnia 2019 · dodano: 11.12.2019 | Komentarze 5

Wracając z pracy odebrałem z paczkomatu zimową techniczną kurtkę rowerowa firmy Quest model Gabba Stars i od razu postanowiłem ją przetestować.Zdziwiłem się że jest bardzo cienka więc założyłem potówkę i koszulkę termalna i ruszyłem na standardową pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od załatwienia dwóch spraw na mieście a następnie pojechałem na ścieżkę rowerową do Żarowa aby odbić na niej w kierunku Grzędzic i skierować się do DDR-ki za przejazdem kolejowym.
QUEST - GABBA STARS
QUEST - GABBA STARS © strus
Ścieżką rowerową jadę do wiaduktu nad budowaną S10 i po pokonaniu go skierowałem się do Niedźwiedzia przez Kałęge gdzie zostałem "zbombardowany" przez niegrzecznego ptaka i musiałem się zatrzymać aby oczyścić spodnie.W Niedźwiedziu obrałem kierunek na Zdunowo nowa szosą na której brakuje tylko warstwy ściernej chodź myślałem że od czwartku  zrobią.

Ruszyłem do Zdunowa przez Gajęcki Ług ale do końca nie dojechałem bo postawili szczelną zaporę dla aut zabrakło około 200 metrów i zawróciłem w drogę powrotną do Niedźwiedzia aby przez Reptowo wrócić na ścieżkę rowerową w Kobylance którą jadę prosto do domu. Na takim dystansie kurtka zdała egzamin ale ciekawe jak będzie się sprawować na dłuższych trasach ?
Kiedyś najgorszy odcinek do Zdunowa - niski las
Kiedyś najgorszy odcinek do Zdunowa - niski las © strus
Zapora na nowej drodze do Zdunowa
Zapora na nowej drodze do Zdunowa © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 10:21 piątek, 13 grudnia 2019 | linkuj Kurteczka niech dobrze służy. Fajnie wygląda.
| 21:40 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Fajne te ciuchy teraz robią, że takie cienkie a trzymają ciepło.
| 21:01 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Magda zgadza się ,ostatnio kupuje odzież tej firmy i jestem bardzo zadowolony
| 20:38 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Czy dobrze kojarzę, że Quest to firma mamy Mai Włoszczowskiej? Fajny design.
| 18:42 środa, 11 grudnia 2019 | linkuj Przetestuję tę trasę w sobotę, tzn ten dojazd z Niedźwiedzia do Zdunowa. No i mamy ostatnie chwile by "nacieszyć" się przejażdżką po poboczu DK10 między Płonią a Motańcem ;)