Środa, 20 listopada 2019 · dodano: 20.11.2019 | Komentarze 1

To już trzecia pięćdziesiątka po pracy w tym tygodni która pojechałem tą samą trasa jak wczoraj na odcinku do Kobylanki przez Żarowo i Grzędzice a następnie ścieżką rowerowa do Motańca gdzie w końcu DDR-ka została posprzątana ze śmieci.
Wjazd do Kobylanki
Wjazd do Kobylanki © strus
Po pokonaniu wiaduktu nad DK 10 ruszyłem sprawdzić budowaną drogę z Niedźwiedzia do Zdunowa której widziałem zdjęcia zrobione przez Jerzego [prim8]  wczoraj i postanowiłem ją sprawdzić osobiście.Na początku wjeżdżam na twardą nawierzchnie ale to jeszcze nie asfalt a po kilometrze pierwsza warstwa .
Początek nowej szosy do Zdunowa
Początek nowej szosy do Zdunowa © strus
Pierwsza warstwa asfaltu na drodze do Zdunowa
Pierwsza warstwa asfaltu na drodze do Zdunowa © strus
Szczęście długo nie trwało może maksymalnie 700 m i znowu jazda do samego Zdunowa przez Gajęcki Ług po mini tarce a przy ulicy profesora Żuka zawracam i ta samą drogą wracam do Niedźwiedzia aby przez Reptowo pojechać do Kobylanki na ścieżkę rowerową która doprowadziła mnie do Stargardu.

Nawrotka w Zdunowie
Nawrotka w Zdunowie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,