Żar tropików

Niedziela, 30 czerwca 2019 · dodano: 30.06.2019 | Komentarze 1

Wyjeżdżając wiedziałem że będzie to walka z żarem dlatego dziś rzadko zatrzymywałem się aby zrobić jakieś zdjęcie a gdy ruszałem chwilę po dziesiątej było już dwadzieścia osiem stopni a ja przez Oś.Pyrzyckie wjeżdżam do Witkowa Drugiego a następnie jadę przez kolejne osiedle do strefy przemysłowej w Kluczewie aby wyjechać przed Warnicami i skierować się do Koszewa przez Dębice w której w całej wiosce jest nowa nawierzchnia idealnie równa a za to droga do Koszewa to walka z bardzo dużymi koleinami ,najbezpieczniej jechać środkiem drogi.Mimo zakazu kierowcy TIR-ów jeżdżą tą drogą bo to skrót.

Droga do Koszewa
Droga do Koszewa © strus
Z Koszewa skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie zaliczając Koszewko,Wierzchląd i bardzo dziurawe Kunowo.Na DDR-ce wzdłuż jeziora Miedwie bikerów mało ale ludzi nad jeziorem bardzo dużo jak i aut zaparkowanych gdzie się da.Ja jadę do Kobylanki gdzie od razu odbijam na Reptowo a następnie przez Cisewo docieram do Wielichówka aby najkrótszą ale ciężką drogą wyjechać w Sownie.

Z Sowna ruszyłem wydłużoną drogą do Żarowa przez Poczernin i Lubowo a następnie po sprawdzeniu godziny po Iwonkę pojechałem wydłużoną drogą przez Grzędzice z których wyjechałem w strefie przemysłowej i pojechałem już prosto po małżonkę.

Po zakupach w sklepiku ruszyliśmy do ścieżki rowerowej na ulicy Spokojnej i przez Giżynek i Golczewo pojechaliśmy na Osiedle Lotnisko z którego skierowaliśmy się do strefy przemysłowej w Kluczewie w której ja już dziś byłem ale po innej stronie.
Iwonka na DDR-ce do Golczewa
Iwonka na DDR-ce do Golczewa © strus

Najwyższą temperaturę jaką pokazał mi dziś termometr na kierownicy to 41,9 co okazało się gdy wracaliśmy ze strefy przemysłowej do Golczewa małżonka oznajmiła że się źle czuje przez te słońce a tam w okolicy nie było nawet drzewa żeby się skryć w cieniu dlatego postanowiłem już nie jechać nad jezioro Miedwie tylko wracać do domu.Gdy dojechaliśmy do Giżynka zatrzymaliśmy się pod drzewami a po chwili na przystanek wjechał autobus i wpadłem na pomysł żeby Iwonka nim wróciła do domu.Zgodziła się ale tylko na dojazd do Bogusława IV .Autobus odjeżdżał za 5 minut więc ja na przystanku byłem pierwszy i ostanie mery jechaliśmy znowu razem.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,
Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Stargard,