50-tka po pracy ,szybka.

Poniedziałek, 24 czerwca 2019 · dodano: 24.06.2019 | Komentarze 4

Ostatni raz w tym miesiącu pracowałem w godzinach jak "sklepie" i gdy ruszałem przed osiemnastą była jeszcze wysoka temperatura bo termometr wskazywał 28 stopni a ja rozpocząłem pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od przejazdu do Lipnika przez Żarowo i Grzędzice.Gdy jechałem DDR-ką do Motańca na ścieżce rowerowej był spokój żadnych szalonych bikerów więc super się jechało a gdy przejeżdżałem nad DK 10 jakiś rowerzysta zapytał mnie czy bym go nie podholował do Szczecina a ja bez odpowiedzi odbijam na główną drogę do Szczecina i zaczynam kręcić.Gdy dojechałem do zwężenia przed Płonią okazało się że "pasażer " został za mną ponad trzysta metrów.Odbijam w kierunku Zdunowa aby wjechać na szutrówkę do Niedźwiedzia i robię tam przerwę na banana i pół butelki Oshee i jakieś fotki by się zrobiło.

Po krótkiej przerwie ruszam szutrówką do Niedźwiedzia gdzie z Kałęgi nadjeżdża "szoson" który mnie jakoś dziwnie zmierzył i wyprzedził a ja mu spokojnie usiadłem na koło i zostałem podholowany do DDR-ki w Kobylance przez Reptowo.Tam usłyszałem telefon więc zatrzymałem się aby odebrać i chwilkę porozmawiać z małżonką.
Szutrówka łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem
Szutrówka łącząca Zdunowo z Niedźwiedziem © strus
DDR-ka w Kobylance.
DDR-ka w Kobylance. © strus
Ostatnie nie całe czternaście kilometrów to dojazd do Stargardu ścieżką rowerową i pora na zasłużony odpoczynek i późny obiad a jutro druga zmiana i brak planów na rower....jak na razie.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,DK 10,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy ,szybka.

| 22:22 wtorek, 25 czerwca 2019 | linkuj i po co Darek się tak śpieszysz ?? :D
| 20:27 wtorek, 25 czerwca 2019 | linkuj Mamy tu na bs jednego rodzynka, co głosi,że: "życie zaczyna się po 50 - przejechanej" Trollking się zwie i on codziennie przejeżdża tą 50 z palcem na manetce.
| 19:41 wtorek, 25 czerwca 2019 | linkuj Ja też nie do końca rozumie słowa "jak na razie" przecież wiadomo, że lada dzień przejedziesz kolejną pięćdziesiątkę. Dla mnie to oczywiste.
| 19:10 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj Skoro w ostatnim zdaniu padają słowa "jak na razie" to coś czuję, że jednak uda się znaleźć czas na 50-tkę :)