50-tka po pracy ☀️

Piątek, 24 maja 2019 · dodano: 24.05.2019 | Komentarze 4

W końcu po piątym dniu pracy weekend wolny a po pracy w piękną słoneczna pogodę i temperaturę jaką najlepiej lubię ruszyłem po kolejną pięćdziesiątkę zaczynając od DDR-ki w kierunku Lipnika a dalej nią prosto do Kobylanki a po drodze mijam biegacza złocistego.
Biegacz złocisty
Biegacz złocisty © strus
Jadąc DDR-ką przed osiedlem Zielonym na ścieżce trwał wycinka drzew więc zjechałem na szosę i nią dojechałem do Kobylanki i odbiłem na Reptowo a tam postanowiłem jechać przez Cisewo do Wielichówka gdzie na końcu asfaltu zawróciłem.

Droga Wielichówko - Cisewo
Droga Wielichówko - Cisewo © strus
Po nawrotce wracam do Kobylanki i przez Jęczydół docieram do ścieżki rowerowej w Morzyczynie i jadę do Lipnika gdzie odbijam w kierunku Grzędzic jadąc nadal DDR-ką a później żeby nie jechać po błocie jadę nowym chodnikiem a od krzyżówki z Lipową aż do stawu wielkie błoto ,wodę lali budowlańce.końcówka trasy to dojazd do DDR-ki w Żarowie i jazdą nią do miasta.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA : 50-tka po pracy ☀️

| 21:50 niedziela, 26 maja 2019 | linkuj Dobre masz oko do zdjęć przyrody i zauważania ciekawych detali - bardzo podoba mi się żuczek z pierwszej fotki.
| 14:24 sobota, 25 maja 2019 | linkuj Pięknie wiosennie, brakuje mi moich wpisów chociażby dom praca dom
| 20:51 piątek, 24 maja 2019 | linkuj Widzę że ładnie już km nakręciłeś :) Obserwuję Twoje jazdy na Sport Trakerze, gdy tylko włączam internet w komórce zaraz mam powiadomienie o twoim wyjeździe :)
| 20:48 piątek, 24 maja 2019 | linkuj U Ciebie Darku wiosna całą gębą. Odpowiem na Twoje pytanie co u Kuby - jest mi wstyd, że nie zagląda do Bikestats ale twierdzi, że jest to wywołane żalem, że sam nie może nadal jeździć na rowerze i wcale mu się nie dziwię. Kuracja i ćwiczenia z tym związane trwają już 3 miesiące, są spore postępy, kolano nieźle funkcjonuje ale nie na tyle by wsiąść na rower.