Deszczowa 50-tka po pracy.

Piątek, 4 stycznia 2019 · dodano: 04.01.2019 | Komentarze 3

Nowy rok coś mi rowerowo na razie nie służy po wietrznym nowym roku odpuściłem sobie drugi dzień stycznia i zrobiłem za to porządek z Speederem a z Viperem nie udało mi się bo nowy klucz do kaset nie wytrzymał,a wczoraj wolny czwartek przed jedenastą byłem gotów do jazdy okazało się że wracając do domu w nowy rok zgubiłem rękawiczki zimowe innych nie posiadałem i jazda się skończyła a zaczęły poszukiwanie nowych najpierw w okolicach później w Szczecinie a jedynie w Krakowie za gwarantowali mi że wysyłka będzie natychmiastowa i dziś w południe dostała wiadomość że są do odebrania w paczkomacie.Chodź to nie były te wymarzone,bo nie były nigdzie dostępne w moim rozmiarze.
                                           Wytrzymały klucz do kaset - żadnej nie odkręcił :(
                                            Wytrzymały klucz do kaset - żadnej nie odkręcił :( © strus

Nowe rękawiczki CHIBA RAIN PRO
                                              Nowe rękawiczki CHIBA RAIN PRO © strus

Po pracy szybko się przebrałem i pojechałem do paczkomatu po rękawiczki które od razu założyłem i wyruszyłem na standardową pięćdziesiątkę po pracy i gdy ledwo przejechałem trzy kilometry zaczął padać deszcz ,liczyłem że to jakiś przelotny opad bo gdy rano sprawdzałem prognozy nic o deszczu nie było mowy.Pojechałem do DDR-ki przy Szczecińskiej i gdy byłem w Morzyczynie miałem ochotę na powrót bo żadnej przyjemności z jazdy zimą podczas deszczu ja nie mam.Ze ścieżki rowerowej odbiłem w kierunku Jęczydółu przez Oś.Zielone a następnie jadę do Kobylanki przez Bielkowo.
DDR-ka w Morzyczynie
DDR-ka w Morzyczynie © strus
                                           Lipa
                                                              Lipa " Wieniec Zgody" w Kobylance © strus
Gdy zameldowałem się w Kobylance deszcz zamienił się w mżawkę więc ruszyłem dalej do Reptowa z zamiarem jazdy do Cisewa ale gdy dojechałem do szlabanu zobaczyłem że z obu stron jadą pociągi a mi się nie chciało czekać więc zawróciłem i wróciłem do Kobylanki i ruszyłem do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół.

Przerwa na si.....
Przerwa na si..... © strus
Runo leśne
Runo leśne © strus
Jadąc ścieżką rowerową do Lipnika postanowiłem że jednak zaliczę 50 km chodź tak na prawdę nie miałem na to ochoty ale nie wiem kiedy będę miał kolejny raz możliwość zaliczenia jakieś rundy bo weekend pracuje i dopiero mam we wtorek wolne i na razie prognozy na ten dzień są złe.Już nie mam zamiaru jeździć w deszcz mimo że nowa odzież i byty dała radę ale rower świeżo wyczyszczony jest w koszmarnym stanie znowu.

TRASA
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,