Czwartek, 11 października 2018 · dodano: 11.10.2018 | Komentarze 4

Pogoda piękna jak na październik że dziś na pięćdziesiątkę po pracy wyruszyłem ubrany na "krótko" zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie jadę do Sowna przez Lubowo,Rogowo i Poczernin żeby jak wczoraj wjechać na dojazd pożarowy 32 i tym samym odcinkiem pojechać się aż do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo w pięknym ciepłym słoneczku po dobrej drodze leśnej.

Długo stałem przed szlabanem PKP że ruszyłem wzdłuż torów do Reptowa ale po kilkudziesięciu metrach musiałem zawrócić bo duże ilości piachu uniemożliwiały jazdę i dalej do DDR-ki w Kobylance jadę już szosą.W Kobylance jadę sprawdzić nową nawierzchnię na drodze do Jęczydołu i okazało się że brakuje jeszcze około 300 metrów a na dalszej części jest już asfalt.Po drodze spotkałem dużą żmiję zygzakowatą ale gdy się zatrzymałem ta uciekła w krzaczory - takiej grubej jeszcze nie widziałem jak dziś.Z Jęczydołu jadę do DDR-ki którą wracam do Stargardu zahaczając o mały objazd w Lipniku.
Kolory jesieni w Jęczydole
Kolory jesieni w Jęczydole © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 12:06 piątek, 12 października 2018 | linkuj Ja w zeszłym sezonie widziałam w naszych okolicach dwie żmije, ale w tym roku jeszcze żadnej.
| 09:14 piątek, 12 października 2018 | linkuj Piękny jest las oświetlony tym troszkę jakby wyblakłym , jesiennym słonecznym światłem.
| 07:12 piątek, 12 października 2018 | linkuj No pogoda taka wariacka trochę - rano muszę ubierać długie spodnie i ciepłą koszulkę, a po południu się w tym gotuję. Dziś wreszcie poszedłem po rozum do głowy i zabrałem ciuchy na przebranie ;)
| 14:45 czwartek, 11 października 2018 | linkuj Jakby lato nie ;)