Zimna wietrzna 50-tka.

Niedziela, 7 października 2018 · dodano: 07.10.2018 | Komentarze 7

Po porannych opadach deszczu wyruszyłem w stronę Oś.Lotnisko okrężną drogą przez Witkowo Drugie.Gdy opuściłem Stargard poczułem jak dziś wiatr sobie hula i na dodatek jest zimny i dokuczliwy a żeby to mało było to jeszcze na takie warunki źle się ubrałem temperatura o dziesięć stopni niższa a ta odczuwalna jeszcze niższa.
WITKOWO (niem.Wittichow) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV w.
WITKOWO (niem.Wittichow) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV w. © strus
Z osiedla udałem się przez strefę przemysłową do DDR-ki którą przez Golczewo i Giżynek wróciłem do Stargardu i skierowałem się do DDR-ki na Motaniec.
Na poradzieckim lotnisku w Kluczewie - Hangary
Na poradzieckim lotnisku w Kluczewie - Hangary © strus

Na ścieżkę rowerową wjechałem przy ul.Szczecińskiej i postanowiłem nią jechać do końca czyli do stacji paliw w Motańcu, a po drodze zahaczyłem jak wczoraj o promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie dziś spotkałem tylko dwie spacerujące osoby a to pewnie przez pogodę do wczorajszej nie ma porównania ta dzisiejsza.

DDR-ka w Zieleniewie w barwach jesieni.
DDR-ka w Zieleniewie w barwach jesieni. © strus
Jeden z wielu pomostów na Miedwiem
Jeden z wielu pomostów na Miedwiem © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
I tak można powiedzieć że po 36 kilometrach walki z zimnem i wiatrem dotarłem do końca DDR-ki w Motancu gdzie zawróciłem i po kilu dziesięciu metrach poczułem uderzenie na łydce,okazało się że torebka pod siodłowa się urwała [uchwyt plastikowy pękł] chyba Kuba mi sprzedał pecha :)  Schowałem torbę pod bluzę i ruszyłem do domu w końcu ze sprzyjającym wiatrem i z ochotą na gorącą kawkę.
ps.Od wtorku ma wrócić lato :)   - hura bo ma ranki.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Zimna wietrzna 50-tka

dornfeld
| 20:39 wtorek, 9 października 2018 | linkuj Po sobotniej letniej pogodzie, wybierałem się w niedzielę na rower i wyjąłem z szafy krótkie spodenki i krótki rękawek. Okazało się szybko, że niepotrzebnie :)
| 19:44 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Poradzieckie lotnisko interesujące. Z chęcią zagłębiłbym się do środka tych hangarów.
| 17:55 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Mnie poranny deszcz i wiatr jednak zniechęcił dzisiaj do roweru. Skończyło się na dłuższym spacerze z psem po lesie.
| 17:23 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Nam też wiatr dzisiaj dokuczał. Barw jesieni zaczyna się pojawiać coraz więcej.
| 16:32 niedziela, 7 października 2018 | linkuj Darku, oczywiście masz rację co do temperatury dzisiaj - dokonałem korekty w swoim wpisie. U nas jednak w sumie nie było tak źle - mam na myśli wiatr, kory nie był zbyt uciążliwy, skoro Kuba na trasie nie zrzędził.