Pierwszy dzień jesieni

Niedziela, 23 września 2018 · dodano: 23.09.2018 | Komentarze 5

W pierwszy dzień jesieni wyruszyłem na południowo wschodnie tereny od Stargardu zaczynając od załatwienia sprawy na mieście a następnie kieruje się do DDR-ki w Witkowie Drugim jadąc do nie przez Oś.Pyrzyckie.Ścieżka nie za długa to w Witkowie Pierwszym wjeżdżam na szosę i obieram kierunek do gminy Dolice i jej "stolicy" jadąc przez Kolin i Morzyce.
                   Gmina wita
Gmina wita © strus
Dolice (niem.Dolitz) Kościół parafialny p.w. Chrystusa Króla z XVI
Dolice (niem.Dolitz) Kościół parafialny p.w. Chrystusa Króla z XVI © strus
W Dolicach wjeżdżam na DW 122 która prowadzi do granicy w Krajniku ale ja jadę zaledwie około dziesięć kilometrów do Lubiatowa przez Ukiernicę w której nic nie ma .Po drodze mijam się z dużą grupą szosówców z STC Stargard jadących w przeciwnym kierunku wśród nich dwóch kolegów zachęcających do dołączenia do nich.
Droga Wojewódzka 122
Droga Wojewódzka 122 © strus
W Lubiatowie obieram kierunek na dom chodź miałem ochotę jechać najpierw do Pyrzyc ale źle się ubrałem i jadąc pod czołowy wiatr było mi trochę zimno.Do Obryty zajeżdżam przejeżdżając przez Zaborsko i Stary Przylep a następnie kieruje się na poradzieckie lotnisko w Kluczewie przez Reńsko i Warnice.
LUBIATOWO (niem.Lübtow) Gołębnik z 1902 r.
LUBIATOWO (niem.Lübtow) Gołębnik z 1902 r. © strus
Zaproszenie na dożynki
Zaproszenie na dożynki © strus
Zanim zameldowałem się na dobrym asfalcie musiałem pokonać trzy kilometry kiepskich różnych dróg i zawitałem na DDR-ce którą jadę do Giżynka przez Golczewo a następnie prosto do domu robiąc jeszcze jedno zdjęcie żółtego pola.
Gorczyca biała (Sinapis alba) w okolicy Giżynka
Gorczyca biała (Sinapis alba) w okolicy Giżynka © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,
Obryta,Reńsko,Warnice,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.
MAPKA: Pierwszy dzień jesieni

| 19:13 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Na polach rządzi teraz gorczyca, dookoła zrobiło się żółto :).
| 18:21 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Kościół w Dolicach jest mi dobrze znany. Dawno, dawno temu, w licealnych czasach byłam tam kiedyś na rekolekcjach, a mieszkaliśmy na plebanii naprzeciwko. Ciekawy ten gołębnik w Lubiatowie, nie widziałam nigdzie takiego. Fajna wycieczka.
| 14:48 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Prawie 70 kilometrów w zawrotnym tempie, bardzo ładnie.
| 14:28 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Jesteś Darku w świetnej, sportowej formie piszę to widząc dystans ostatnich wycieczek. Fajne zdjęcia.