Piątek, 17 sierpnia 2018 · dodano: 17.08.2018 | Komentarze 1

Znowu wróciły upały ,gdy po pracy chwilę po trzynastej wyruszałem w kierunku DDR-ki na Żarowo na termometrze było już prawie trzydzieści stopni w Żarowie odbiłem na Poczernin jadąc do niego przez Lubowo i Rogowo.Gdy przy wjeździe do wioski kończy się dobry asfalt robię nawrotkę i wracam do Żarowa.

Dzisiejsza jazda to szukanie kilometrów w bliskiej okolicy Stargardu dlatego gdy wróciłem do Żarowa pojechałem do końca wioski i z powrotem skierowałem się do Lipnika przez Grzędzice a gdy byłem na nowym rondzie w Lipniku zobaczyłem nowy asfalt w Lipniku  i pojechałem do końca niego i oczywiście z powrotem na rondo gdzie wjechałem na DDR-kę która jest częściowo w remoncie i dojechałem do Zieleniewa a tam odbicie do końca dobrej drogi w Kunowie i z powrotem do Zieleniewa i wjazd nad jezioro Miedwie.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie i podjechałem nad jezioro tym razem w Morzyczynie na promenadę na ostanie molo a tam po krótkim pobycie zawróciłem tym razem już w stronę domu bo małżonka czekała z obiadem..... bardzo smacznym.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,