• Kalorie 2060kcal

50-tka po pracy z Iwonką.

Sobota, 9 czerwca 2018 · dodano: 09.06.2018 | Komentarze 3

Już wczoraj wiedziałem że po pracy będę miał na szlaku "przyczepkę" z którą na początku przez DDR-kę na Żarowo pojechałem na cmentarz w Grzędzicach tam ją zostawiłem i pojechałem solo 6 km czyli do Lipnika i z powrotem.
Budowa ronda w Lipniku
Budowa ronda w Lipniku © strus
Grzędzice
Grzędzice © strus
Wróciłem po małżonkę i razem pojechaliśmy do Kobylanki zaczynając od dojazdu do DDR-ki w Lipnika a nią prosto do sklepu ,tam małe zakupy i zostawiłem Iwonkę na ławeczce na sesje słoneczna a ja zrobiłem drugą solo rundkę tym razem zaliczyłem 10 km po gminie Kobylanka a gdy wracałem po małżonkę pod kościołem spotkałem stare auto.
Plac Zgody -Fontanna
Plac Zgody -Fontanna © strus
Stare autko w Kobylance i jej właściciel
Stare autko w Kobylance i jej właściciel © strus

Gdy byłem po raz drugi przy fontannie wypiłem  0,5l bardzo zimnej wody i ruszyliśmy w drogę powrotną prawie jak najkrótszą droga w bardzo upalny dzień,cały tydzień ostro grzało więc dziś postanowiłem że jutro po pracy zrobię sobie wolne od roweru. Nie wiem dlaczego ale wzdłuż jeziora Miedwia większość zaparkowanych aut wzdłuż szosy pochodziło ze Szczecina ,myślę że było ich 80 %  co mnie bardzo dziwi,ale na DDR-ce tłoku o dziwo nie było.
Iwonka na DDR-ce w okolicy Zieleniewa
Iwonka na DDR-ce w okolicy Zieleniewa © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn.Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,