Przed pracą 50-tka

Środa, 28 czerwca 2017 · dodano: 28.06.2017 | Komentarze 6

"Przed pracą 50-tka  "nie pamiętam kiedy byłem na rowerze przed tyrką i przejechałem taki dystans zrobiłem ale na pewno to jest mój życiowy rekord wyjazdu nigdy tak wcześnie nie wyjechałem - 7.29!!!!!!! Przez Witkowo Drugie skierowałem się do DDR-ki w Kluczewie
i krążyłem sobie po strefie przemysłowej a następnie wypad do Skalina i z powrotem na DDR-ki którymi wracam do Stargardu .
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus

W mieście jedną ścieżką rowerową docieram do drugiej i jadę do Morzyczyna przejeżdżając promenadą chodź nie całą zatrzymuję się na chwilę przy molo sprawdzam czas i kilka fotek i z powrotem na DDR-kę i ruszam w drogę powrotną.
Molo w Zieleniewie nad J.Miedwie
Molo w Zieleniewie nad J.Miedwie © strus

Droga powrotna to ścieżką do Lipnika i odbicie na Żarowo przez Grzędzice a od Żarowa DDR-ką do Stargardu ,nawet mi się spodobało śmignąć przed pracą ale jestem śpioch i ciężko mi wstać jak wiem że mam wolne i na późniejszą godzinę do pracy.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,
Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A :

| 12:58 piątek, 30 czerwca 2017 | linkuj Trochę inny tytuł 50 - tki :)
| 15:54 czwartek, 29 czerwca 2017 | linkuj no ja przywykłem do Twoich pięćdziesiątek po pracy :)
| 14:45 czwartek, 29 czerwca 2017 | linkuj Kolejna urocza wycieczka w dobrym tempie i to z ładnymi zdjęciami - sądzę, że warto było ruszyć w świat tak wcześnie. Mam nadzieję, że praca na tym nie ucierpiała -;)
| 16:49 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj Ja również bardzo często wyjeżdżam bardzo wcześnie rano, po pierwsze rankiem jest bardzo rześkie powietrze na dłuższe wycieczki, a po drugie na drogach spokój mi WIELKA cisza dla moich uszów.
| 09:34 środa, 28 czerwca 2017 | linkuj To pewnie się będzie dobrze pracowało?