Poniedziałek, 20 czerwca 2016 · dodano: 20.06.2016 | Komentarze 2

Dzisiejszego dnia jadąc przez dwa Witkowa odczuwałem wczorajszą w szybkim tempie przejechaną setkę w udach dopiero jazda po płytach jumbo do Tychowa rozluźniła moje mięśnie :)   :)    :)
W drodze do Tychowa
W drodze do Tychowa © strus

Kiedyś z Trzebiatowa pojechałem do DK 10 polami na których jest ferma wiatrowa ,dziś chciałem to powtórzyć w przeciwnym kierunku i tak gdy wyjechałem z Tychowa i dotarłem do wojewódzkiej musiałem odstać bo był bardzo duży ruch i nie mogłem przejechać na drugą stronę na drogę gruntową która była po opadach w kiepskim stanie.Niestety po przejechaniu 500 m i mogłem dotrzeć na żadną ścieżkę
którą bym jechał między wiatrakami bo kukurydza szczelnie blokowała dojście a droga wzdłuż drzew to błocisko i musiałem zawrócić.
Koniec drogi
Koniec drogi © strus
Zaklejone opony błotem
Zaklejone opony błotem © strus
Wracam do Tychowa i kieruję się do Ulikowa jadąc przez Święte i Strachocin zatrzymując się na zrobienie kilku fotek przez co tracę cenny czas a małżonka czeka w domu z obiadkiem.
Tychowo (niem.Hansfelde) -  Zabytkowy wiatrak typu holender z ok. 1860 r
Tychowo (niem.Hansfelde) - Zabytkowy wiatrak typu holender z ok. 1860 r © strus
Rzeka Krępiel
Rzeka Krępiel © strus
Z Ulikowa dojeżdżam do DK 20 która również jest zatłoczona autami więc przejeżdżam na drugą stronę i jadę w kierunku Grabowa przez Kiczarowo i zastanawiam się którą drogę wybrać na Małkocin czy Klępino.Wybrałem tą "Michałową" do Klępina bo sobie przypomniałem
że gdy ostatnim razem z Grabowa jechałem do Małkocina na drodze było bardzo dużo świeżo wysypanych kamieni.
Michałowy skrót do Grabowa z Klępina
Michałowy skrót do Grabowa z Klępina © strus
Żeby wykręcić swój ulubiony dystans jeżdżony po pracy musiałem z Klępina pojechać do Żarowa gruntową drogą przez Lubowo a następnie pod mocny wiatr jadę do Grzędzic i skrótem leśno - polnym do Stargardu.
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Tychowo,Święte,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Kiczarowo,Grabowo,Klępino,Lubowo,