Z braku czasu szybka pięćdziesiątka.

Sobota, 18 czerwca 2016 · dodano: 18.06.2016 | Komentarze 2

Z braku czasu ruszyłem wcześnie jak na mnie po chwilę po dziewiątej zaczynając od rundki po mieście a następnie kieruje się DDR-ką do Żarowa żeby dojechać do Poczernina.W dalszą trasę ruszyłem terenem do "Chociwelki" i nią do krzyżówki Sowno - Przemocze żeby zobaczyć jak się ma rowerostrda do Bącznika którą już dawno nie jechałem i niestety nawierzchnia z dużą ilością kamieni.
Rowerostrada do Bącznika
Rowerostrada do Bącznika © strus
Kolejny odcinek drogi to z Sowna terenowo do Cisewa która początkowa była OK a później na wielu odcinka stała duża woda i trzeba było jechać skrajem drogi obijając facjatę co rusz o gałęzie.
Droga Sowno - Cisewo. [DP-36]
Droga Sowno - Cisewo. [DP-36] © strus
Jadąc z Cisewa do Reptowa musiałem odstać dłuższą chwilę bo przejeżdżały trzy pociągi a później jadąc przez Reptowo wpadło mi coś do ust i użądliło że do tej pory mnie boli dziąsło jakby mnie ząb bolał   a fuuuuu.
Smerf w Reptowie
Smerf w Reptowie © strus
Po obliczeniach matematycznych wyszło że z Reptowa mogę wracać już do domu i 50-tka będzie zaliczona a będąc w strefie przemysłowej na niebie pojawiły się ciemne chmury na szczęście dojechałem bez zmoczenia.
Ciemne chmury nad Stargardem
Ciemne chmury nad Stargardem © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.