Ińsko w trio.

Niedziela, 12 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 7

Wczoraj zdzwoniliśmy się żeby spotkać się i w czasie jazdy posłuchać Tomka jak mu poszła wyprawa z Częstochowy do Rzeszowa przez Ustrzyki Górne i tak w tempie relaksowym połykaliśmy kolejne kilometry słuchając relacji z jazdy i próbując zrobić zakupy które udały się dopiero w Ińsku .
Stara przeprawa na Krąpieli
Stara przeprawa na Krąpieli © strus
Jezioro Ińsko
Jezioro Ińsko © strus
Rak w Ińsku (niem.Nörenberg)
Rak w Ińsku (niem.Nörenberg) © strus
Po krótkim wypoczynku i pochłonięciu bananów i batona  oraz puszeczki Oshee ruszyliśmy w powrotną drogę ale tym razem w szybszym tempie i tak do samego Marianowa.
Kepno  (niem.Kempendorf) Kościół  filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w
Kępno (niem.Kempendorf) Kościół filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w © strus
Przysklepowe ozdoby w Marianowie
Przysklepowe ozdoby w Marianowie © strus
W Marianowie robimy sobie przerwę na smaczne zimne lody i ruszmy w dalszą drogę i ledwie opuściliśmy Czarnkowo nagle słyszę krzyk "GUMA" więc przymusowy pit-stop szybko zrobiony w trójkę i w drogę.
Pit - stop między Czarnkowem a Pęzinem
Pit - stop między Czarnkowem a Pęzinem © strus
Na Bydgoskiej żegnamy się oni obrali kierunek na Oś,Pyrzyckie a ja małą rundkę robię po centrum miasta które mimo że jest jeszcze ponad godzina do meczu a ulice są już puste.
Stargard,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Wiechowo,Kępno,Lutkowo,Długie,Linówko,Ińsko i z powrotem przez te same wioski.

starszapani
| 19:17 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Iński raczek jest świetny. Poczytaliście sobie o nim legendę?
| 15:08 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Kalorie 4004 mówią wszystko o kulisach wycieczki - świetne tempo, długi dystans - dla niektórych z przygodami.
| 14:35 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Właśnie warto od czasu do czasu pokręcić z kumplami, tak dla odmiany samotnych szybkich czasówek.
| 13:25 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Świetna stówka, ciekawy kierunek, brawo :-)
| 11:58 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Na ciebie to tempo relaksowe :) ja jeszcze nigdy takiej średniej nie osiągnąłem :D
dornfeld
| 08:37 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo .. też tam byłem wczoraj.