50-tka po pracy z terenem.

Środa, 30 września 2015 · dodano: 30.09.2015 | Komentarze 3

Dziś miałem zdecydowanie lepsze samopoczucie po pracy i zadzwoniłem do Iwonki że jadę na 50-tkę po pracy przetestować spodnie kupione w Lidlu podczas sprzedaży ostatnio gadżetów rowerowych na początku września.Dziś postanowiłem pojechać do Łęczyny w której byłem tylko raz i nie zrobiłem fotki dworku więc był powód żeby tam pojechać a że to blisko to trzeba było pojechać wydłużoną drogą na początek jadę do Klępina.
Ina w Klępinie
Ina w Klępinie © strus
Początkowo miałem jechać najkrótszą drogą ale gdy spojrzałem na Michałową drogę do Grabowa która dawno nie jechałem zmieniłem swoje plany i ruszyłem do Starej Dąbrowy przez Grabowo i Kicko. Przez Starą Dąbrowę Kolonia docieram na wiadukt nad DW 142 która
za chwilę jestem u celu.
Wiadukt nad DW 142  - St,Dabrowa
Wiadukt nad DW 142 - St,Dabrowa © strus
Testowane spodnie miałem pierwszy raz i ostatni nie wiem dla czego są na mnie za małe mimo że to rozmiar XL 56-58,szelki za długie ale to nie kłopot za to nogawki podczas jazdy delikatnie się podciągają i przez to miałem gołe kostki.Wcześniej jedną parę miałem i były OK , a miały barwami pasować do Vipera.
Testowane spodnie
Testowane spodnie © strus
Dwór w Łęczynie
Dwór w Łęczynie © strus

Na mapie odnalazłem drogę do Załęcza i zdziwiło mnie że droga zaczyna się w byłym PGR-rze ale okazało się że  to extra żużlówka.Gdy już dotarłem do Łęczycy ruszyłem "Chociwelką" którą nie lubię jechać w stronę Szczecina bo nie ma tam pasa bocznego z płyt takiego jaki jest w przeciwna stronę dlatego do Poczernina jadę przez Storkówko i Małkocin.Wjeżdżając z Poczernina wiedziałem że dystans do zaplanowanego będzie wykonany więc ruszam wioskami do DDR-ki w Żarowie którą wracam do domu.
DDR-ka do Żarowa
DDR-ka do Żarowa © strus
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Grabowo,Kiczarowo,Kicko,Stara Dąbrowa,Łęczyna ,Załęcze,Łęczyca,Storkówko,Małkocin,Siwkowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

| 17:35 czwartek, 1 października 2015 | linkuj Raz tylko kupiłem spodnie z Lidla, ale gdy zauważyłem jak moje owłosienie na nogach przedostaje się przez materiał (bardzo głupio to wyglądało) zrezygnowałem i wykorzystałem do innych tylko pieluchę.
| 16:37 czwartek, 1 października 2015 | linkuj Jak widać nie oszczędzasz się i nawet po pracy znajdujesz czas na dosyć długie wycieczki ubarwione uroczymi fotkami.Spodnie prezentują się nieźle, chociaż jednak masz wobec nich pewne zastrzeżenia. Często zaglądam do Lidla ale akurat ten gadget umknął mojej uwadze.
| 17:12 środa, 30 września 2015 | linkuj Ładny ten dwór, jesień pokazuje piękne kolorowe oblicze. Co do spodni, to jak są wygodne i pielucha jest dobra, to załóż ciepłe kolanówki i śmigaj...