Na 100-ną - setka.

Piątek, 21 sierpnia 2015 · dodano: 21.08.2015 | Komentarze 5

Na 100-ną  - setka czyli dziś była setna wycieczka w tym roku więc że miałem czas prawie do szesnastej trzeba było wykręcić sto kilometrów.Początkowo miałem ochotę zaliczyć w końcu tereny na północ od Szczecina ale uświadomiłem sobie że już kiedyś w piątek przedzierałem się przez Szczecin i nie mam ochoty robić to ponownie więc tam pojadę prawdopodobnie w poniedziałek.Do DK 20 docieram przez DDR-kę na Gdańskiej-Gdyńskiej i śmigam do samego Chociwla gdzie wypatrzyłem starą kaplicę.
Kaplica na cmentarzu w Chociwlu
Kaplica na cmentarzu w Chociwlu © strus
Przypomniało mi się że po drodze do Ińska w Kamiennym Moście jest pałacyk do którego zajechałem ale nie na trafiłem na pomnik z I wojny światowej więc będzie powód żeby jeszcze raz tam zajechać.Droga do Chociwla była dość ciężka z dwóch powodów jeden to jazda pod wiatr a drugi powód to duży ruch ciężarówek .
Pałac  Eklektyczny w Kamiennym Moście
Pałac Eklektyczny w Kamiennym Moście © strus
Z Kamiennego Mostu udałem się bezpośrednio na plażę miejską w Ińsku ,gdy zjeżdżałem z szosy wpadłem w dziurę  dzięki której jak się później okazało gdy wracałem na szosę docisnąłem czterema literami i powstała mała dziurka w dętce.
Jezioro Ińsko
Jezioro Ińsko © strus

Po spacerze po molo gdy wróciłem do szosy 151 na ławeczce zmieniłem dętkę a na uszkodzonej nakleiłem łatkę i jadąc do raka rozglądałem się po witrynach żeby wypatrzeć jakiś sklep rowerowy ale niestety nie znalazłem a w sklepie w którym zawsze uzupełniałem
napoje w lodówka było tylko piwo,zakupy trzeba było odłożyć na inna miejscowość.
Rak w Ińsku
Rak w Ińsku © strus

W drodze powrotnej w Linówku dojrzałem otwarty sklep w którym mogłem liczyć tylko na puszki z pepsi i lipton bo wody i izotoników nie było,ale zawsze to mokre i zimne.Chwila moment i jestem już w Długim.
Dwór w wsi Długie
Dwór w wsi Długie © strus
Z Długiego do samego Kępna droga droga bardzo kiepska a chwilami masakra na pewno szkoda rowerów na ogumieniu szosowym.Pierwszy raz spotkałem się z tarką asfaltową.Kolejna próba zakupów nie udana w Wiechowie tam to w lodówce tylko piwo ale w Marianowie do wyboru było sporo,w końcu porządny sklep na szlaku.Do domu wracam przez Strachocin który w kilku miejscach zaprasza na  dożynki gminne.
Dożynki w Strachocinie
Dożynki w Strachocinie © strus

Stargard,Kiczarowo,Gogolewo,Dalewo,Dzwonowo,Chociwel,KamiennyMost,Ińsko,Linówko,Długie,Lutkowo,Kępno,Wiechowo,