Ciężki teren i problem z przerzutkami.

Czwartek, 9 lipca 2015 · dodano: 09.07.2015 | Komentarze 3

Po wtorkowej przeprawie do Ulikowa na drugi dzień na nogach pojawiły się tego skutki dlatego odpuściłem sobie środowy wypadzik żeby ranki się pogoiły a na dodatek nie wiem co się stało rower wstawiałem sprawny a dziś był już niesprawny ,mimo regulacji nie udało mi się go wyregulować do szóstego biegu wszystko OK ,problem z siódmym biegiem gdy go wrzucę to łańcuch mi przeskakuje a na ósemce też jest dobrze po prostu ZOONK.Po rundce po mieście udałem się w kierunku Rogowa przez Klępino.
Cerkiew św. Jozafata Męczennika w Stargardzie Szczecińskim
Cerkiew św. Jozafata Męczennika w Stargardzie Szczecińskim © strus
Gdy jechałem do Klępina od razu poczułem moc dzisiejszego wiatru i jego gwałtownych podmuchów ,najgorzej było jak zawiało i jakaś ciężarówka wyprzedzała na "gazetę" normalnie strach w oczach i dlatego postanowiłem unikać ruchliwych szos a przez usterkę przerzutki nie mogłem szybko po ulicach jechać bo co za prędkość można rozwinąć na szóstym biegu a że z ósmym jest wszystko w porządku odkryłem dopiero wyjeżdżając ze Skalina.

W  Klępinie żużlówką docieram do Lubowa i dalej do Rogowa gdzie podkusiło mnie wjechać w las zaraz po opuszczeniu wioski w prawą stronę i bez sprawdzenia mapy jechałem jak droga prowadziła z myślą że dojadę do Siwkowa a dojechałem do pola truskawek i końca drogi.
Okolice Lubowa
Okolice Lubowa © strus
Koniec drogi gruntowej
Koniec drogi gruntowej © strus
Krótki nawrót i w prawo żeby wyjechać w Poczerninie a gdy jestem przy drodze na Sowno wjeżdżam w dojazd pożarowy 30 który od dawna mnie interesował i w końcu ruszyłem tą drogą w kierunku Grzędzic ,początek kamienisty a później ciężki teren i bardzo duża ilość tropów na drogach i dziwne dźwięki przez co dziwnie się czułem.
Dojazd pożarowy nr 30
Dojazd pożarowy nr 30 © strus

Gdy dotarłem do znajomego drzewa ulubionego przez dzięcioły w końcu wiedziałem gdzie jestem i szybko znalazłem się w Cisewie patrze na licznik a tam zaledwie niecałe 26km.Rundka po ulubionych drogach małżonki i moich na zimowe 50-tki i zawitałem w Motańcu przy stacji paliw na DDR-ce.Do nawrotki w Niedźwiedziu ciężko się jechało przez szalejący wiatr .W Kobylance odbijam na Bielkowo i Jęczydół żeby wzdłuż jeziora pokonać kilka kilometrów szlaku maratonu i promenadą wyjeżdżam w Zieleniewie na DDR-kę którą i tak szybko opuszczam udając się w kierunku Kluczewa przez Skalin.
Jezioro Miedwie
Jezioro Miedwie © strus

Od krzyżówki znowu się ciężko jedzie bo bardzo mocno wieje z boku ,dopiero z pomagającym wiaterkiem jadę od Skalina aż do samego Stargardu
Okolice DK 10 w Golczewie
Okolice DK 10 w Golczewie © strus
Czerwone Koszary w Stargardzie
Czerwone Koszary w Stargardzie © strus
Trasa:
Stargard,Klępino,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Motaniec.Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,