Serwisowo.

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 28.06.2015 | Komentarze 6

Wczorajszego dnia pod koniec jazdy rower mi się jakoś dziwnie zachowywał a że ze mnie słaby mechanik rowerowy pojechałem dziś do Bogdana żeby zrobił mi mały przegląd na Oś.Lotnisko.
DDR -ka na Oś.Lotnisko
DDR -ka na Oś.Lotnisko © strus
Po serwisie miałem zamiar wracać do domu ale wyszło słonko i od razu zachciało mi się co nieco pokręcić a żeby nie jechać po dziurach w Kunowie wróciłem do Stargardu przez Golczewo i pojechałem DDR-ką do gminy Kobylanka.Jak na godzinę 17-tą spory ruch niedzielnych rowerzystów i od razu żałowałem wyboru trasy ,trzeba było mi jechać gdzie indziej.
Jakiś polny kwiatek
Jakiś polny kwiatek © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 13:43 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Gratki z wykręcenia 5k...pod koniec roku będzie 10k.
| 10:58 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Gratulacje za wykęcenie 5 tysięcy ! To praktycznie mój całoroczny plan na ten rok :-)
| 09:27 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Mo i jest już piąteczka z przodu :) Co do serwisowania to z rowerem tak jak z samochodem :) z mechaniki to ja znam drogę do mechanika :D
| 09:08 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Zgadzam się z jotwu - jeżeli chodzi o poważniejsze serwisowanie wolę powierzyć rower dobrym fachowcom ;)

Wczoraj jechaliśmy z Agnieszką samochodem i pokazywałem jej natężenie ruchu "niedzielnych" rowerzystów na tej trasie ;)
| 05:41 poniedziałek, 29 czerwca 2015 | linkuj Wyszedł całkiem ładny dystans. Nie zgadzam się z przemiłym MLJ, żeby się podszkolić w naprawach roweru - osobiście i zdecydowanie wolę oddawać rower w ręce fachowców, by nie bawić się w amatorską partaninę. Z przyjemnością oglądam Twoje fotki zwłaszcza, że są a okolic do których by dojechać jest dla mnie zbyt daleko.