Michuss - owa Stepnica.

Czwartek, 11 czerwca 2015 · dodano: 11.06.2015 | Komentarze 5

Po weekendzie nad Świnoujskim i Alhbeck -kim  Bałtykiem powrót do pracy na popołudniowe zmiany przez co nie byłem na dwóch kółkach aż sześć dni i w końcu doczekałem się dnia wolnego i pogodnego żeby pojechać na kilkanaście kilometrów.
Wiatrak w Świnoujsciu
Wiatrak w Świnoujściu © strus
Szeroka DDR-ka do Ahlbeck
Szeroka DDR-ka do Ahlbeck © strus
Od wtorku nie zawijam obolałego achilesa i tak dziś ruszyłem w stronę Goleniowa do którego jadę bez postojów jedynie z zatrzymywaniem się wynikającym z ruchu na drodze.Do Wolińskiej w  jadę walcząc z wiatrem i rowerzystami na DDR-ce w Goleniowie.
Pomnik z 1948 roku postawiony przez Tow.Przyjaźni Polsko - Radzieckiej
Pomnik z 1948 roku postawiony przez Tow.Przyjaźni Polsko - Radzieckiej © strus
Droga do Miękowa to już inny komfort jazdy chodź był spory ruch aut docieram do przeprawy nad S3.
Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy w Miękowie
Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy w Miękowie © strus
Od Miękowa na północ jadę po raz pierwszy ,tereny dziewicze a droga dobrej jakości do samego Wierzchosławia w którym jest duża ilość starych domów dobrze utrzymanych .
Wierzchosław - Pomnik poległych w I wojnie światowej
Wierzchosław - Pomnik poległych w I wojnie światowej © strus
Wierzchosław - Kościół filialny p.w. św. Stanisława
Wierzchosław - Kościół filialny p.w. św. Stanisława © strus
Od Wierzchosławia droga się psuje i nie polecam jej jeżdżących szosówkami a na dodatek prawie do samej Stepnicy jedzie się po drzewami które zacieniają drogę i nie widać czy to dziura czy tylko cień.Po drodze przejechałem przez wioskę Widzieńsko i  zawróciłem na szlak do Stepnicy.
Bogusławie - pomnik
Bogusławie - pomnik © strus
Stepnica - Pomnik poświęcony poległym w I wojnie światowej
Stepnica - Pomnik poświęcony poległym w I wojnie światowej © strus
Kościół parafialny p.w. Św. Jacka Odrowąża zbudowany w 1741 r. w Stepnicy
Kościół parafialny p.w. Św. Jacka Odrowąża zbudowany w 1741 r. w Stepnicy © strus
Molo i plaża w Stepnicy
Molo i plaża w Stepnicy © strus
Po 64 kilometrach pora wracać do Goleniowa ale inną drogą tz.DW 112, w okolicy Budzienia krótka przerwa w lesie na papu,siusiu,telefon i jazda na lepszym asfalcie  do miejscowości Kąty wśród dużej ilości TIR-ów jadących do Stepnicy.W Kątach zaczyna się nawierzchnia marzenia które trwa do samego Goleniowa.Po drodze w Krępsku dostrzegłem patrol pilnujący drogi.
Milicja w Krępsku
Milicja w Krępsku © strus
W Modrzewiach uzupełniam w sklepie zapas isotoników  żeby później za Goleniowem nie mieć problemów w zakupach bo w tamtych terenach oprócz Sowna nigdy mi się nie udało kupić.Między Tarnowcem a Przemoczem w okolicy łubinowego pola przekraczam 100 kilometrów.
Łubinowe pole - chyba
Łubinowe pole - chyba © strus
Za Sownem odbijam na Poczernin , pierwsze 2 km to masakra ale "Kunowo" dopiero za wioską w mirę droga do samego Stargardu.
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Miękowo,Wierzchosław,Widzieńsko,Bogusławie,
Stepnica,Bogusławie,Kąty,Krępsko,Modrzewie,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,