Po odkrytym terenie.

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 5

Po odkrytym terenie który dał mi popalić a zaczęło się obiecująco wyjechałem w słoneczku i chwilami było mi za ciepło ale gdy dotarłem do Barnimia to się zmieniło zrobiło się pochmurno i jakby chłodniej.Mimo zmiany na niebie jechało się jeszcze dobrze bo wiaterek sprzyjał do Starego Przylepu później to różnie było.Do Czernic niby cały czas z górki ale 30km/h nie mogłem przekroczyć przez wiatr.
Zabytkowy  dwór z 1913 r. w Czernicach
Zabytkowy dwór z 1913 r. w Czernicach © strus

Jadąc prawie w każdej wiosce widziałem zasiedlone gniazdo bocianie ale przeważnie oddalone od mojej trasy przejazdu przez. co nie robiłem zdjęć Przejeżdżając przez Wierzbno większości razy zajeżdżam nad J.Miedwie i polecam wszystkim.
Jezioro Miedwie w Wierzbnie
Jezioro Miedwie w Wierzbnie © strus
Z Wierzbna żeby było dalej do Zieleniewa jadę dłuższą trasą i zachodzę w pobliże dwóch chyba silosów koło których wielokrotnie jechałem ale nie wchodziłem na pole żeby zajrzeć do środka gdzie było składowisko butelek po tanim trunku.Ciekawe ile osób i przez jaki czas zapełniali go.
Wierzbno - silosy?
Wierzbno - silosy? © strus

Dzisiejszego dnia najgorszy odcinek trasy to chyba przejazd po płycie lotniska w Kluczewie bezpośrednio pod wiatr gdzie było mi ciężko przekroczyć 20km/h. Po 55 kilometrach na odkrytym terenie w Zieleniewie zajeżdżam na promenadę która była zatłoczona i dzięki temu byłem zmuszony wolno jechać o trochę odpocząć.
Wiata nad J.Miedwie
Wiata nad J.Miedwie © strus
Wzdłuż jeziora jadę do Jęczydołu i zawracam w stronę domu w którym usłyszałem że za szybko przyjechałem i będę musiał poczekać na obiad.

Stargard,Witkowo Drugie ,Witkowo Pierwsze ,Kurcewo,Barnim,Wójcin,Kłęby,Nowy Przylep,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,
Dębica,Kluczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 06:47 poniedziałek, 20 kwietnia 2015 | linkuj Uważnie przyglądam się danym liczbowym z wycieczki a w nich ani śladu podmuchów wiatru a mam na myśli średnie tempo jazdy - dla mnie imponujące.
| 20:17 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj Darek jesteś nie do zdarcia :) ja dziś również byłem w Wierzbnie i Czernicach :) przejeżdżałem przez Stary Przylep :) ale autokarem na wycieczce z profesorem Rymarem :)
| 17:07 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj Wiatr nieźle dzisiaj dał się we znaki, a miało wcale tak nie wiać :-(
| 15:08 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj Moją czujność też dzisiaj uśpił ten cholerny Wmordewind (i znowu mnie "wydymał"). W tym roku chcę wybrać się rowerem do Przelewic, także Wierzbno będzie zaliczone na pewno.