50-tka po pracy .

Czwartek, 26 lutego 2015 · dodano: 26.02.2015 | Komentarze 4

Dzisiejszego dnia powtórzyłem 50 - siątkę z ubiegłego piątku do Tarnowca w doskonałych warunkach pogodowych i małym ruchu aut na drodze.Na półmetku osiągnąłem lepszy czas niż w piątek tj.29,5km/h.
DW 142 za Sownem
DW 142 za Sownem © strus

"Drewniane gospodarstwo" w Sownie © strus
Wracając tym razem nie szarżowałem pod górkę ze Smogolicami do Żarowa ,odcinek 1600 m podjechałem spokojnym tempem.Na jutro planuje również  małą rundkę po pracy i pora pomyśleć nad trasa leśna dla Vipera ,dziś jadąc do Przemocza widziałem że rowerostrada do Bącznika jest w bardzo dobrym stanie.
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.

| 16:22 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Mirek - Parę i zużytą kasetę ,jeżdżę na blacie i biegach 4 i 7,8 bo na 5 i 6 już się nie da.Musze w końcu kupić nowa i łańcuch.
Wojtek jak się przesiądę na Vipera to spadnie średnia.
| 16:19 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj No Darek widzę że w tym roku szykujesz rekord nie tylko przejechanych km ale i prędkości średniej :)