Po przerwie z Iwonką.

Niedziela, 5 października 2014 · dodano: 05.10.2014 | Komentarze 2

Gdy wróciłem z pracy podczas obiadu małżonka oznajmiła że by dziś spróbowała zrobić małe kółeczko na rowerze,na którym  nie była 6 tygodni przez zabieg chirurgiczny.Ruszyliśmy do gminy Kobylanka przez Grzędzice w którym zajechaliśmy na cmentarz.Dalsza droga Iwonki to przyjazd do Kobylanki pod sklep "Pod lipami"  tam małe zakupy słodkości i małżonka pojechała na ławeczkę koło fontanny na Pl.Zgody. Ja zrobiłem sobie małe kółeczko 10 kilometrowe  żeby spotkać się koło fontanny i ruszyć w drogę powrotną.

Iwonka postanowiła zrobić bardzo małe kółeczko bo bała się o swoje zdrowie a dla mnie to kolejne kilometry które zbliżyły mnie do zeszłorocznego osiągnięcia które jutro jak się nic nie wydarzy pobiję.Dłoń nadal zabezpieczona dwoma rękawiczkami i opaską.
Dłoń zabezpieczona
Dłoń zabezpieczona © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,