3 w 1 do Wielgowa.

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 3

Trzy w jednym to po prostu wycieczka która rozpoczęła się jak wczoraj zmianą dętki w przednim kole tym razem dojechałem do sklepu w Kobylance ,po zakupach patrze mało powietrza ,dopompowuje ale chwila i uchodzi na maxa. Iwonka wraca do Morzyczyna na pomost na J.Miedwie a ja na autobus.Miałem takie szczęście że za 10 minut  był autobus którym wracam do domu,zamieniam rower i jadę po Iwonkę na pomost.
Pomost nad J.Miedwie
Pomost nad J.Miedwie © strus

Mija 60 minut i jesteśmy znowu razem,małżonka rozleniwiła się po słonecznej kąpieli.W związku ze zmianą roweru na wąskie kółeczka odpada nam wyjazd do ogrodu dendrologicznego w Glinnej ,myślałem że pojeździmy sobie po gminie Kobylanka a w Niedźwiedziu Iwonka zaproponowała żeby podjechać do Wielgowa do "Biedronki" a ja na to co bliżej domu nie ma? :)
Wczoraj   3 kilometrowy odcinek Zdunowo - Niedźwiedź  jechało się extra ale za to dziś przez koła szosowe to była mordęga na odcinku niskiego lasu.
Na Zdunowo
Na Zdunowo © strus
Wielokrotne drifty i zakopywanie w piachu to dzisiaj normalka a  na dodatek małżonka śmiała się że rower odmawia mi jazdy.
W sklepie drobne zakupy i wracamy do domu odbijając w Lipniku na Grzędzice. Zajeżdżamy na cmentarz na chwilkę i wracamy do domu. Powodem usterek chyba są bardzo zużyte opony które będę musiał wymienić w przyszłym tygodniu  TYLKO CO MAM KUPIĆ?

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka [powrót do Stargardu autobusem],Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,