Wierzbno.

Niedziela, 22 września 2013 · dodano: 22.09.2013 | Komentarze 3

Jak wyjeżdżaliśmy to świeciło słońce i było 17 stopni więc ubrałem się na krótko ale dobrze że zabrałem ze sobą bluzę bo już w Grzędzicach po 10 km pod wiatr postanowiłem się przebrać tym razem odwrotnie niż wczoraj mimo , że była taka sama temperatura jak wczoraj.W Grzędzicach po przejechaniu przez tory od razu skręciliśmy w prawo i polną drogą oraz przez las udaliśmy się do Morzyczyna.
Leśna droga do Morzyczyna © strus

W lesie moja małżonka zażyczyła sobie więcej takich spokojnych szlaków ,więc wymyśliłem Wierzbno gdzie jeszcze nie byliśmy.W końcu coś zaczęło się dziać w Kunowie,droga została wyrównana za pomocą frezarki,chyba przygotowują do nowej nawierzchni.W Koszewie pierwsza krótka przerwa przy pałacu,chętnie był go zwiedził.Małżonka podziwiała już pałac a ja zrobiłem fotkę kościółka.
Kościół pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Koszewie © strus

Brama wjazdowa do pałacu w Koszewie © strus

Po chwili podziwu dla obiektu udaliśmy się w dalszą trasę do Wierzbna.
Pałac w Koszewie © strus

Bruk do Wierzbna dał się mocno we znaki w nadgarstki żony więc zrezygnowałem z namawiania jej do objechania Miedwia bo nie znałem jakości dalszej drogi i odbiliśmy na Obrytę.Wróciłem tylko zrobić fotkę jak zwykle kościółka.
Kościół w Wierzbnie © strus

W Obrycie na CPN-ie już nie Shell-a zrobiliśmy sobie przerwę na kawę i hot-doga.
Poszedłem skorzystać z toalety a tam wewnątrz reklama" - 10 gr/1 litr *pytaj o promocję" Myślałem że cena za korzystanie z toalety zależy od ilości oddania...[żartowałem].
CPN w Obrycie -toaleta z reklamą © strus

Dalsza podróż lekko stresowa wiadomo dla kogo i dlaczego a na dodatek pod ostry wiatr aż do Barnimia,później było lżej i dotarliśmy do Warnic.
Kościól pw. NMP Matki Kościoła w Warnicach © strus

Gdy dojechaliśmy do Stargardu wybraliśmy drogę mocno wydłużoną do domu ,na początek kierunek Bridgestone.
Bridgestone w Stargardzie © strus

W dalszą drogę udaliśmy się do Girzynka przez Golczewo, a następnie przez poligon
do Al.Zołnierza i do domu.

Trasa:Stargard,Żarowo,Grzędzice,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Wierzchląd,Koszewko,Koszewo,Wierzbno,Obryta,