Goleniów ,Zieleniewo.

Sobota, 14 września 2013 · dodano: 14.09.2013 | Komentarze 3

Przez przypadek mam dziś wolne a małżonka musiała iść do pracy więc postanowiłem pokręcić kilkanaście kilometrów ,na początek myślałem o Sownie ,dojeżdżając do ścieżki na Żarowo na Podleśnej spotkałem wracającego z Goleniowa 4gotten z którym chwilę porozmawiałem i ruszyłem w drogę.Na początku przez kilka kilometrów jechałem bardzo spokojnie ,ból łokcia był tylko w momentach kiedy jechałem po bardzo nierównej drodze a biodro ok ,okazało się że boli tylko jak je dotykam a jak jadę na rowerze to nie.W Sownie szybko byłem i miałem wracać ale pomyślałem skoro bólu oprócz nadgarstka nie mam to pojadę zobaczyć jak przebiega remont kościółka w Podańsku,ale przed przerwą w Podańsku zajechałem jeszcze do Goleniowa i zrobiłem małą rundkę po Helenowie i w końcu przerwa krótka na foto w Podańsku.
Kościół filialny w Podańsku, pw. św. Stanisława Kostki podczas remontu © strus

Kamień pamięci poświęcony poległym mieszkańcom Podańska na frontach I wojny światowej © strus

Jak to przerwa szybko mija i czas w dalszą podróż ruszyć,wracając miałem lekki wiatr w plecy dzięki któremu extra się jechało bez wysiłku nawet pod wzniesienia.Dojeżdżając do DW 142 przy drodze dojrzałem grzybka,no to zrobiłem mu fotę i pojechałem dalej.
Przy drożny grzybek © strus

Przejeżdżając w Sownie obok kościoła pomyślałem skoro robię zdjęcia zabytków to dlaczego jeszcze nie zrobiłem mimo wielokrotnego mijania tego kościoła.
Kościół św. Marii Magdaleny w Sownie © strus

Wjeżdżając do Stargardu postanowiłem dokręcic jeszcze kilka kilometrów i ul.Składową udałem się w kierunku Zieleniewa ,tam skręciłem w kierunku jeziora.
Plaża nad J.Miedwie w Zieleniewie © strus

I została tylko droga powrotna do domu,szkoda że nie przygotowałem wcześnie obiadu bo bym dokręcił do setki,ale tego się nie spodziewałem że będzie tak dobrze mi się jechało i nie będą dokuczać kontuzje.

Trasa:Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,
Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard,Lipnik,Zieleniewo [plaża]Lipnik,Stargard.