Szczecin - Bulwar Piastowski

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 08.09.2013 | Komentarze 0

Prawdopodobnie to ostatnia tak ciepła niedziela którą mamy wolną w całościw tym miesiącu,następna zajęta do 13-tej a na kolejny weekend jedziemy nad morze.Bulwar widzieliśmy tylko z mostu Długiego więc postanowiliśmy zjechać na dół.Pojechaliśmy DK 10 do Płoni nastepnie w prawo na Wielgowo do Dąbia.Pierwsza przerwa w lesie przed Dąbiem i kilka fotek.
Leśny odpoczynek © strus

Grzybia rodzinka © strus

Ładny żuczek © strus

Dalej jadąc ścieżką przez park dotarliśmy do Przestrzennej i było już blisko celu.Jadąc mostem za uwarzyłem z prawej strony długi statek którym okazała się jednostka pod banderą Szwajcarską SAXONIA.
SAXONIA - Długość x Szerokość: 82 m X 9 m © strus

Pojeździliśmy wzdłuż Odry Bulwarem Piastowskim gdzie mieliśmy drugą przerwę a następnie przejechaliśmy na drugą stronę na Nadbrzeże Celne.
Nabrzeże Celne © strus

Na Most Długi wróciliśmy schodami wnosząc rowery na górę,oczywiście targałem dwa jednocześnie.Przed wysiłkiem jeszcze ostatnia fotka z graffiti.
Pod Mostem Długim © strus

Wnosząc rowery okazało się jakie mam słabe ręce ,jeszcze kilka schodów i nie dał bym rady.Wyruszyliśmy w drogę powrotną skręcając w Tczewską na rogu znajduje się pizzeria tak ładnie zapachniało że zawróciliśmy aby zarzucić coś na ruszt.Pizzeria to Marco Polo niestety nie polecam tego lokalu z kilku powodów,ale przede wszystkim to była chyba najgorsza pizza jaką jadłem w życiu.
Taki niesmak mieliśmy w ustach że na Bałtyckiej zajechaliśmy do sklepu na coś czekoladowego gdzie była ostatnia przerwa.Żeby oszczędzić jazdę pod wiatr i pod górkę na DK 10 pojechaliśmy przez las do Niedźwiedzia gdzie bardzo dobrze mi szło zaledwie raz się podparłem .Po spojrzeniu na licznik namawiałem żonkę żeby jechać przez Grzędzice aby mieć przejechana setkę ale nie chciała się zgodzić twierdząc że to przez przejedzenie i tak dojechaliśmy do domu.

TRASA:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Stare Miasto,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.