Kliniska Wielkie.

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 3

Kolejna rodzinna wyprawa do Szczecina na obiad ale inną trasą niż zawsze.Wyruszyliśmy trochę za późno bo było już po 12-tej, na początek Sowno gdzie miała być pierwsza przerwa na zakupy napojów ale okazało się że wszystkie trzy sklepy w niedziele są czynne od 15-tej.Więc pierwsza przerwa była na parkingu za Strumianami przy nowych stołach.Dalej ruszyliśmy na Kliniska gdzie na ul.Piastowskiej w piekarni zakupiliśmy napoje i ciastka które skonsumowaliśmy na miejscu,po ciasteczkach ruszyliśmy na Struga do McDonalda bo byliśmy z synem który od dzieciństwa nie wyobraża sobie zaliczyć Szczecina bez tego lokalu.
Na początek Pucice następnie Załom i dotarliśmy do Dąbia.Do celu zostały nam do pokonania dwie ulice Pomorska i Struga i syn był szczęśliwy.Niepotrzebnie założyłem mu licznik bo marudził że jechaliśmy dłuższą drogą i boli go pupa.
Ale jak się najadł to przestał marudzić i sam ponownie zaproponował żeby wydłużyć trasę chociaż o Grzędzice, co się nie udało bo gdy dojechaliśmy do Jęczydółu pojawiły się pierwsze krople deszczu i postanowiliśmy jechać jak najkrótszą trasą do domu.Gdy dojechaliśmy do Przemysłowej deszcz już padał porządnie.Dzisiejszego dnia bardzo mi się podobało tempo w drodze powrotnej chodź znowu nie udało mi się przejechać lasu do Niedźwiedzia bez podpórek.
Trasa:Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Kliniska Wielkie,Pucice,Załom,Dąbie,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,