Terenowo Wielgowo.

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 2

Przed wyjazdem popatrzałem na mapę i wybrałem Dobropole Gryfińskie przez Jezierzyce i w tym kierunku się udaliśmy.Jadąc od Motańca do Jezierzyc sporo było kamieni ,wcześniej gdy ta drogą jechałem nie było aż tyle.W Jezierzycach w lewo ulicą Mostową w kierunku na Sosnówko ,ale daleko nie dojechaliśmy bo po kilkudziesięciu metrach skończył się asfalt więc postanowiłem zawrócić i ruszyliśmy w kierunku Płoni ulicą Buczynową.I kolejny raz nie dojechaliśmy do wcześniej wyznaczonego celu.Dalej kierunek Zdunowo a następnie kierunek stadion Vielgovi.Przed boiskiem wstąpiliśmy do sklepu po batony i banany które zastąpiły nam obiad.Po posiłku ruszyliśmy ulicą Wesołą w kierunku powrotnym na Niedźwiedź.Tym razem nie udało mi się przejechać lasu bez podpórek ale roweru nie prowadziłem.Gdy wjechaliśmy na wiadukt nad 10 -tką przed Kobylanką na wiadukcie zjechaliśmy w prawo w ślepą uliczkę gdzie zrobiliśmy sobie 15-to minutową przerwę na ładowanie akumulatorów słonecznych.
Przed 10 -ką w Kobylance © strus

Po przerwie kierunek dom przez Kunowo i Grzędzice.
Trasa:Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanak,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.