Marzec, 2024

Niedziela z Tomaszem ⛅️

Niedziela, 3 marca 2024 · dodano: 03.03.2024 | Komentarze 3

Rano kilka wysłanych SMS-ów i spotkaliśmy się Tomkiem na DDR-ce przy Szczecińskiej o 11:30 .Chwilę pooglądałem nowy nabytek kolegi Tomasza [Canyon Endurace CF 7] i ruszyliśmy ścieżką rowerową do Kobylanki przez Lipnik i Morzyczyn gdzie kontynuujemy jazdę DDR-ka do Bielkowa gdzie zjeżdżamy na DW 120 aby przez Nieznań zawitać na DDR-ce do Śmierdnicy w Kołbaczu.
Nadjeżdżający Tomasz
Nadjeżdżający Tomasz © strus
Gdy DDR-ka skończyła się w Śmierdnicy trzeba było wjechać na DW 119  ale takiego ruch ciężarówek dawno nie widziałem i odbiliśmy na boczną drogę i dojechaliśmy do DDR-ki 20 A lekko wydłużoną drogą.Ścieżką dojechaliśmy do Kijewka a tam Tomek zameldował że potrzebuje coś przekąsić więc pojechaliśmy do restauracji pod złotymi łukami [McDonald's] i jeszcze uzupełnienie picia na dalszą drogę w Żabce i kierujemy się na Dąbie.
DDR-ka 20 A w kierunku Kijewka
DDR-ka 20 A w kierunku Kijewka © strus
W Dąbiu odbijamy na Tczewską i kierujemy się do Wielgowa a następnie w Zdunowie odbijamy na Niedźwiedź gdzie nagle mną rzuciło i okazało się że ma mało powietrza w tylnym kole ale na szczęście to nie kapeć i wystarczyło dopompować i udało się wrócić do Stargardu przez Reptowo do Morzyczyna na DDR-kę i nią już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,DDR 20 A,Kijewko,
Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Niedziela z Tomaszem ⛅️
Kategoria REKREACJA

Zdunowo przez Sowno ☁️

Sobota, 2 marca 2024 · dodano: 02.03.2024 | Komentarze 1

Cały tydzień pracy na dwunastą i w końcu wolny weekend a na dodatek bez deszczu chodź nocą padało i drogi były jeszcze mokre więc wybrałem X-Calibra i ruszyłem ściężką rowerową do Żarowa a następnie odbiłem na Lubowo aby przez Rogowo dojechać do Poczernina a tam wjechać na leśne drogi.
Rowerowy przystanek w Rogowie
Rowerowy przystanek w Rogowie © strus
Poczernin - Kapliczka Matki Bożej Światłości
Poczernin - Kapliczka Matki Bożej Światłości © strus
Z Poczernina pojechałem w okolice DW 142 i wyjechałem przed rzeką Ina która z każdej strony Stargardu mocno powylewała że miałem mały kłopot z przejechaniem w okolicy bobrowej miejscówki,chwila na szosie i ponownie w las kieruje się do DP 32 przez "tartak"
Sowno - rzeka Ina
Sowno - rzeka Ina © strus
Pożarówką 32 jadę do DP 40 i kieruje się do Wielgowa a po drodze mijam kilkunastu rowerzystów a między drzewami w kilku miejscach widzę stadka zwierzyny płowej.Krótka pauza na batona przy stacji PKP i kieruję się do DP 55
Krzyżówka DP 32 Z DP 40
Krzyżówka DP 32 Z DP 40 © strus
Końcówka DP 40 przed Wielgowem
Końcówka DP 40 przed Wielgowem © strus

Dojazdem pożarowym 55 dojeżdżam do "szutrówki" która prowadzi do Niedźwiedzia i tyle by było z dróg terenowych na dzień dzisiejszy.Dziś wybrałem najkrótszą drogę z Reptowa do Morzyczyna gdzie zajeżdżam na promenadę nad  jezioro Miedwie z której wyjeżdżam w Zieleniewie i przez Lipnik melduje się w Stargardzie.
Łabędź w Morzyczynie
Łabędź w Morzyczynie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,DP 55,Niedźwiedź,