Lipiec, 2022

• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Żelewo i Rekowo

Sobota, 2 lipca 2022 · dodano: 02.07.2022 | Komentarze 0

Małżonka do pracy więc musiałem zrobić zakupy i przygotować obiad a na rower zostało około trzech godzin więc postanowiłem pokręcić się po okolicy i zajrzeć na plażę  po zachodniej stronie jeziora Miedwie w Żelewie i do Rekowa czy remontują drogę w kierunku Nieznania.Na początku pojechałem wydłużoną drogą do DDR-ki w Zieleniewie zaliczając ścieżkę rowerową do Golczewa i przejazd przez Skalin i Kunowo.Mimo że wolna sobota mały ruch rowerzystów poza dużą grupą która chyba zaliczała objazd po trasie maratonu MTB w okół jeziora Miedwie którą mijałem w okolicy zakładu produkcji wody Miedwie.DDR-ką z Zieleniewa jadę do Kobylanki a następnie wydłużona drogą przez Jęczydół docieram do Bielkowa aby wjechać na DW 120.
W drodze do Bielkowa
W drodze do Bielkowa © strus
Wojewódzką przejeżdżam przez Nieznań i odbijam na Żelewo zajeżdżam na plażę na której jest sporo osób i po chwili wracam tą samą drogą do Bielkowa aby dojechać do Rekowa.
W oddali torpedownia z okresu ll wojny światowej na jeziorze Miedwie
W oddali torpedownia z okresu ll wojny światowej na jeziorze Miedwie © strus
Żelewo - J.Miedwie
Żelewo - J.Miedwie © strus

Rekowo
Rekowo © strus
Z Rekowa zawitałem po raz trzeci do Bielkowa i jadę na zakupy do Kobylanki a następnie przez Motaniec docieram do Reptowa aby skierować się przez Cisewo i Miedwiecko
do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą przez Lipnik wracam do Stargardu.
Po sianokosach w Reptowie
Po sianokosach w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,
Bielkowo,Rekowo,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Żelewo i Rekowo

50-tka po pracy przed burzą

Piątek, 1 lipca 2022 · dodano: 01.07.2022 | Komentarze 2

Wczorajsza rundkę musiałem odłożyć na dziś przez padający deszcz a dziś gdy wróciłem do domu moja apka pokazywała że około 15-tej będzie burza i prognoza sprawdziła się ledwo wróciłem do domu a po pięciu minutach ulewa z wyładowaniami.Nie lobię takich prognoz gdy nie ma 2,5 h na rundkę a dziś wyruszyłem po trzynastej więc miałem nie całe dwie godziny a jak wiadomo prognozy nie są precyzyjne ale zaryzykowałem i udało się.Rozpocząłem od dojazdu do ścieżki rowerowej na oś.Pyrzyckim a nią przez Kluczewo do Golczewa ,tym razem darowałem sobie strefę przemysłową i od razu pojechałem do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a dalej przez Morzyczyn do Kobylanki.
DDR-ka do Golczewa wzdłuż Bridgestone
DDR-ka do Golczewa wzdłuż Bridgestone © strus
W Kobylance zapomniałem się i od razu pojechałem do Reptowa czyli zabrakło by mi kilometrów do pięćdziesiątki więc gdy dotarłem do Cisewa zrobiłem mała "szufladkę" do Wielichówka a następnie wróciłem do Zieleniewa przez Miedwiecko i gdy wjechałem na kładkę nad S10 zobaczyłem że nad Miedwiem już pada i ostro błyska ale nie udało mi się u wietrznic na zdjęciu żadnego pioruna mimo trzech prób.

Nadciągająca burza
Nadciągająca burza © strus
Mało czasu zostało aby na sucho wrócić do domu więc trzeba było się sprężyć a gdy byłem 500 metrów od domu dostałem wiadomość że paczka została umieszczona w paczkomacie więc jeszcze ją odebrałem a gdy rower schowałem i wchodziłem do mieszkania burza już hulała.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,