Maj, 2021

Suma podjazdów:1916 m

Sobota, 8 maja 2021 · dodano: 08.05.2021 | Komentarze 2

Po raz drugi wyjechałem nowym rowerem aby go opanować tym razem mimo soboty najpierw do pracy a później przyjemność z jazdy którą rozpocząłem od przejazdu do Zieleniewa przez Lipnik a następnie zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka przez Miedwiecko i Cisewo a gdy wróciłem do Zieleniewa skierowałem się do wiaduktu nad S10 a następnie mała pętelka po gminie Kobylanka czyli do Reptowa i powrót na ścieżkę rowerową w Kobylance.

Na razie powoli zaprzyjaźniam się z Emondą i myślę że jeszcze kilka stówek i będzie mi się świetnie jeździło a na razie jeżdżę asekuracyjnie.Dziś na odcinku Kobylanka - Morzyczyn spotkałem kolegę z pracy Tomsza który tez zaliczał swoją rundkę oraz przebiegające stado dzików z osiedla Zielonego na łąki za sklepem "Dino" ale były takie szybkie że nie udało mi się zrobić fotki.DDR-ka wracam do Lipnika gdzie odbijam na Żarowo przez Grzędzice a na koniec ścieżką rowerową do Stargardu.
Kładka na torami w Grzędzicach
Kładka na torami w Grzędzicach © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,

50-tka po pracy...wietrzna.

Czwartek, 6 maja 2021 · dodano: 06.05.2021 | Komentarze 3

Wczoraj po pracy dwukrotnie próbowałem wyskoczyć na rundkę ale dwukrotnie odstraszyły mnie deszcz a dziś ledwo dojechałem do DDR-ki na Żarowo to na otwartym terenie dopiero poczułem siłę wiatru dlatego postanowiłem pojechać w stronę Goleniowa drogami na których rozbija siłę wiatru drzewa więc w Żarowie odbiłem na Lubowo i przez Rogowo dotarłem do Poczernina a następnie po zaliczeniu Sowna skierowałem się do Przemocza gdzie odbiłem na drogę do Maszewa i po przekroczeniu 25 kilometrów mogłem zawrócić przed Rożnowem.
Wjazd do Poczernina
Wjazd do Poczernina © strus

Nowy rurociąg przed Rożnowem
Nowy rurociąg przed Rożnowem © strus
Powrót ta samą drogą czyli można powiedzieć że to głęboka "szuflada" czyli 25 kilometrów w jedna stronę, jedynie przejazd przez Przemocze  dwoma równoległymi ulicami a co do wiatru to szkoda gadać nadal bardzo wieje i tak ma być ponoć do niedzieli.
Bocian w Przemoczu
Bocian w Przemoczu © strus

"Znikajacy" las na krzyżówce DW142 z Dw 141 © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,pod Rożnowo,Przemocze,
Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy...wietrzna

50-tka po pracy...wietrzna.

Wtorek, 4 maja 2021 · dodano: 04.05.2021 | Komentarze 3

Z trzech weekendowych dni tylko jeden na rowerze a w drugi co mogłem wyskoczyć padało więc obejrzałem z małżonką oskarowe filmy Nomadland (2020) i Ojciec (2020) no i rozczarowanie a dziś od rana obserwowałem w pracy prognozy na dzisiejszy dzień czy uda mi się zaliczyć po tyrce pięćdziesiątkę mimo że wiało 30 km/h a w porywach nawet 60 km/h to pojechałem.A że dopiero raz zaliczyłem rundkę szosówką jakoś obawiałem się tego wiatru i wybrałem Speedera chodź gdy dojechałem do Zieleniewa to żałowałem że po raz pierwszy w tym roku nie skorzystałem z usług Viper-a i nie pojechałem w las.W Zieleniewie nie mogłem przeskoczyć na drugą stronę jezdni przez bardzo duży ruch aut a nikt mi nie ustąpił więc zrezygnowałem z Cisewa i pojechałem do końca DDR-ki w Motańcu aż do stacji paliw a następnie skierowałem się do Szczecin Zdunowa przez Niedźwiedź. .
Koniec DDR-ki w Motańcu
Koniec DDR-ki w Motańcu © strus
Tulipany w Motańcu
Tulipany w Motańcu © strus

Przy stacji PKP zawróciłem na drogę do Niedźwiedzia przy szpitalu a następnie przez Reptowo dojechałem na ścieżkę rowerową w Kobylance z której zjechałem w Morzyczynie na promenadę Miedwiańską.
Miłośnicy sportów wodnych na jeziorze Miedwie
Miłośnicy sportów wodnych na jeziorze Miedwie © strus
Wiatr nadal szalał więc gdy wróciłem w Zieleniewie na DDR-kę pojechałem prosto do Stargardu chodź miałem jeszcze trochę wolnego czasu ale trzeba się oszczędzać na jutro bo jak nie będzie padać po pracy i wyruszę na kolejną pięćdziesiątkę a ma wiać jeszcze bardziej niż dziś.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Test Trek-owskiego.

Sobota, 1 maja 2021 · dodano: 01.05.2021 | Komentarze 3

Dziś zadebiutował nowy koń w stajni chodź mu jeszcze brakuje nowych pedałów, licznika no i oczywiście ustawień pod mnie ale wyruszyłem i dziwnie mi się jechało bo ostatnio szosowym rowerem jechałem 40 - lat temu.Wybrałem prosta drogę zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej która dojechałem do Motańca a następnie przez Niedźwiedź dojechałem na prawobrzeże Szczecina i ruszyłem do węzła Dąbie nad S 3.Jazda spokojna aby nauczyć się zmieniać przełożenia i jechać z różnymi ułożeniami dłoni na kierownicy.Już po dojechaniu do Kobylanki zmieniałem ustawienia siodełka i jeden minus piekły mnie dłonie od kierownicy ?Miałem ochotę dojechać do centrum Dąbia ale chyba przez remont na Kijewie na Tczewskiej był bardzo duży ruch aut wiec na końcu DDR-ki zawróciłem.

Podjazd nad S 3 - węzeł Dąbie. © strus

Tą sama drogą wróciłem do Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo jadę do ścieżki rowerowej w Kobylance którą docieram do remontowanego przejazdu kolejowego w Grzędzicach  a na koniec dojazd do DDR-ki w Żarowie i powrót do domu.
Plac Zgody w Kobylance
Plac Zgody w Kobylance © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,węzeł Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.